خبرهای داغ:

پخت و توزیع نان رایگان همزمان با عید غدیر شهرستان صیدون

به همت پایگاه بسیج وبه مناسبت روز عید غدیر خم 2 واحد نانوایی در روستای چلسرخ اقدام به پخت و توزیع نان رایگان بین اهالی روستا و مسافران امام زاده عبدالله(ع) کردند.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۱۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان صیدون سروان پاسدار محمد علیخانی فرمانده حوزه عمار یاسرصیدون در گفتگو با این خبرگزاری، ضمن تبریک به مناسبت روز عید غدیر خم اظهارداشت: همزمان با روز عید غدیر خم و در راستای گرامیداشت این روز مبارک 2 واحد نانوایی در روستای چلسرخ در یک اقدام نیکو کارانه اقدام به پخت و توزیع نان رایگان به شهروندان کردند. در این روز این تعداد نانوا بیش از 6 هزار قرص نان رایگان بین مردم توزیع کردند

وی افزود: روایات متعددی در باره اهمیت و ثواب اطعام و افطاری در روز عیدغدیر نقل شده است و اطعام غدیریه همواره به عنوان یکی از سنت های نیکو و سفارش شده مورد تاکید پیشوایان بوده است

 

علیخانی اظهار داشت: عید غدیرخم عید اتمام نعمت و اکمال دین است و دستگیری از نیازمندان و ترویج همدلی و ارزش های الهی و انسانی در این مناسبت فرخنده یکی از توصیه های اکید ائمه اطهار علیهم السلام و بزرگان دین است.

 

 

فرمانده حوزه بسیج تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، اهدای بسته معیشتی ،برگزاری جشن و ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های عید غدیر خم حوزه عماریاسر اعلا است که انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار