خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور؛

شهدا، پشتوانه کشور هستند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان؛ هر کجا قدرت داشتیم کسی نتوانست با ما کاری کند؛ اکنون شهدا پشتوانه کشور هستند و اگر آنها گوشه گیر می شدند و برای دفاع از خاک خود نمی‌جنگیدند، اکنون شهرها در تصرف دشمنان بود، اما به میدان رفتند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۷۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار صمیمانه با خانواده شهدا گفت: شهدا برای آخرت خود سرمایه گذاری کردند، زیرا شهید علاوه بر آنکه خودش در بهشت است، می‌تواند برای دیگران شفاعت کند.

 

او افزود: هر کجا قدرت داشتیم کسی نتوانست با ما کاری کند؛ اکنون شهدا پشتوانه کشور هستند و اگر آنها گوشه گیر می شدند و برای دفاع از خاک خود نمی‌جنگیدند، اکنون شهرها در تصرف دشمنان بود، اما به میدان رفتند.

 

سردار شاهوار پور با بیان اینکه کشور ما کشور بزرگی است و به همین بزرگی، دشمنان بزرگی دارد، اظهار کرد: در دنیا آمریکایی ها ۵ هزار و ۴۰۰ بمب هسته‌ای دارند، برای آنکه بتوانند کشورها را در تصرف خود قرار بدهند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد که در طول تاریخ همواره جنگ بوده و چند کشور علیه یک کشور قرار داشتند که همیشه کشور ضعیف مورد هجوم کشورهای قوی بوده و هست.

 

این مقام سپاه پاسداران گفت که همین چند روز پیش نیروهای رژیم اشغالگر قدس به محله فلسطینیان حمله کردند و آنها را با تحقیر از خانه‌های خود راندند و آواره کردند که این موضوع نیز نشان می‌دهد اگر کسی نباشد تا از مملکت دفاع کند و جان فدا باشد، مردم معمولی مجبورند ترک دیار کنند.

 

او در پایان گفت: به همین علت است که شهدا ارزش دارند، زیرا برای دفاع از جان دیگران خود را فدا می‌کنند و تفاوتی ندارد که شهید جنگ تحمیلی باشدیا مدافع امنیت و شهید مدافع حرم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار