زنجان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تصادف در جاده های زنجان- ایجرود و قیدار ابهر به ترتیب ۶ و چهار نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۷۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۰ مصدوم‌ گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت اله‌ هاشمی افزود: ساعت 19:54 گزارش برخورد پراید با گاردریل در کیلومتر ۳۲ جاده زنجان ایجرود توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی اظهارداشت: یک تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید فروزنده گردنه پاپایی برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی ۶ نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و در مسیر تحویل عوامل اورژانس شد.

هاشمی افزود: امدادرسانی در این سانحه رانندگی ساعت ۲۱:۲ به پایان رسید.

وی از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر چهار جاده ابهر قیدار اشاره کرد و ادامه داد: این سانحه ساعت ۱۹:۴۵ توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک تیمواز پایگاه امداد و نجات موقت قره آقاج همراه با آمبولانس و یک تیم عملیاتی دیگر از پایگاه دو تپه با ست نجات اعزام شدند.

هاشمی افزود: این سانحه چهار مصدوم داشت که یکی از مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال داده شد.

وی یادآوری کرد: این عملیات نیز ساعت ۲۱:۵ به پایان رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی تماس بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار