برگزاری جشن ازدواج آسان در دیلم

همزمان با دهه امامت و ولایت جشن ازدواج آسان زوج های جوان تحت پوشش نهادهای حمایتی در شهرستان دیلم به مناسبت  دهه امامت و ولایت همزمان با سراسر استان بوشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۴۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، جشن ازدواج آسان ۲۰ زوج جوان در شهرستان دیلم به همت اداره ورزش وجوانان و با همکاری فرمانداری؛ امور بانوان فرمانداری؛ کانون پرورش فکری؛ بهزیستی؛ شهرداری؛ سپاه ناحیه دیلم؛ شورای شهر، کمیته امام خمینی؛ اداره فرهنگ وارشاد اسلامی؛ تعاونی لنجداران در موسسه خیریه شهرستان دیلم با حضور پرشور زوج های جوان همراه با خانواده های آنان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

فرماندار دیلم با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: جشن وصال و ازدواج این زوج های جوان به مناسبت دهه پرخیر و برکت امامت و ولایت با هماهنگی وبرنامه ریزی همه جانبه دستگاه های متولی در سطح شهرستان برگزار شده است .
 
محمد اسدی ضمن قدردانی از پیگیری های کلیه دستگاه های اجرایی در جهت برگزار شدن هرچه بهتر جشن ازدواج زوج های جوان در شهرستان دیلم افزود: جشن ۲۰ زوج جوان تحت پوشش نهادهای حمایتی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در شهرستان از چند روز پیش هماهنگ و برنامه ریزی شده بود؛ که به لطف پروردگار انجام شد.

وی یکی از اولویت های مهم دولت را ازدواج آسان دانست و افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان یکی از برنامه های مهم است که دراین راستا در حمایت از زوج های جوان اقدامات مهم تشویقی انجام شده است..

فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به این‌که یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم ایجاد بستر مناسب برای تشکیل خانواده و حمایت از جامعه جوان است، افزود: گفتمان ازدواج آسان و فراهم کردن شرایطی که با کمترین هزینه، زوج‌ها زندگی خودشان را آغاز کنند از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار