خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان؛

ولایت مداری مهمترین رکن تحقق اسلام ناب محمدی است

حجت الاسلام والمسلمین رستگار در همایش رهروان ولایت با حضور بسیجیان حوزه ستادی آموزش و پرورش خوزستان؛ امت با امام شکست ناپذیر است، حضور و نقش آفرینی مردم در صحنه باطل کننده نقشه دشمنان انقلاب است و انقلاب اسلامی آرمان و آرزوی همه انبیای الهی بوده است
کد خبر: ۹۵۲۴۵۳۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در همایش رهروان ولایت که با حضور بسیجیان حوزه ستادی آموزش و پرورش خوزستان و به مناسب فرارسیدن دهه امامت و ولایت برگزار شده بودبا اشاره به نقش ولایت مداری در تحقق حکومت اسلامی؛ خاطرنشان کرد: امروز لطف خداوند شامل حال ملت شده است و باعث شده است ۴ دهه دنیای استکبار زمین گیر شود و نقطه کانونی این موفقیت بزرگ همراهی امت با امام و ولایت است و البته بی شک همراهی امت با امام می تواند امپراطوری شرق را فروبپاشد و پایه های امپراطوری غرب را متزلزل کند.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به نقش ولایت مداری در تحقق اهداف انقلاب؛ توضیح داد: معیت امام با امت مهمترین خصیصه و ویژگی انقلاب اسلامی است که دشمن این حوزه را مورد هدف قرار داده است و با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال آسیب زدن به این ارتباط و ولایت مداری است. بی شک دشمن دریافته است که امت بی امام بی خطر است و بر این اساس است که دنبال ایجاد تفرقه و از هم پاشاندن اتحاد مسلمانان است. همچنین دشمن پی برده است که امام بدون امت نیز اقتدار لازم برای تغییر و تحول ندارد و البته دشمن با استفاده از فریب، نیرنگ و دروغ به دنبال ضربه زدن نظام و انقلاب است.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین رستگار در عین حال با اظهار اینکه در این دو سال کارهای بزرگی صورت گرفته است؛ توضیح داد: ۴ هزار کارخانه تعطیل دوباره فعال شده است. ارتباط با کشورهای منطقه نیز به بهترین شکل ممکن حاصل شده است. بی شک رمز موفقیت جمهوری اسلامی حکمت و اندیشه رهبر معظم انقلاب است. از سوی دیگر امروز رسالت نیروی های انقلاب و پیرو خط رهبری می بایست در راستای امیدآفرینی متمرکز شود و می بایست به اولویت اول در سطح جامعه تبدیل شود.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین رستگاری در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و ضرورت حضور پرشور مردم؛ توضیح داد: اتاق فکر دشمنان به دنبال ضربه زدن به کیان مقدس جمهوری اسلامی هستند و بر این اساس انتخابات می بایست بر اساس محورهایی مثل مشارکت؛ سلامت و امنیت برگزار شود.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی به عنوان آرزوی همه انبیای الهی؛ خاطرنشان کرد: حضور و نقش آفرینی مردم در جامعه باطل السحر نقشه های شوم دشمنان است و نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهبری حکیمانه و اندیشمندانه امام خامنه ای است و بی شک پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تنها راه فلاح و رستگاری و پیروزی نهایی در برابر دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار