خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین برق پایدار حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۲۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

علی سهرابی بیدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان آمادگی کامل را برای تأمین برق مطمئن و پایدار در حوزه‌های برگزاری کنکور سال ۱۴۰۲ را دارد.

وی گفت: در این راستا برای تمام مراکز برگزاری آزمون، سناریو تأمین برق مطمئن و پایدار تهیه شده و اقدامات لازم در صورت بروز حادثه و قطع برق در این سناریو‌ها پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: بازدید از شبکه و پست‌های توزیع تأمین برق مراکز آزمون و انجام اقدامات و اصلاحات مورد نیاز از دیگر اقدامات این شرکت است.

وی ادامه داد: برای تأمین برق پایدار و مطمئن، حتی خطوط جایگزین برای خطوط اصلی حوزه‌های برگزاری کنکور در نظر گرفته شده است.

سهرابی بیدار به اشاره به بررسی آماده به کاری ژنراتور مراکز برگزار کننده آزمون که دارای مولد برق اضطراری هستند، گفت: همچنین برای مراکز فاقد ژنراتور، مولد برق اضطراری پیش‌بینی شده است.

وی از آماده‌باش و حضور ۳۷ اکیپ عملیاتی شامل ۲۲ خودرو سبک، ۱۰ خودرو بالابر و پنج دستگاه جرثقیل طی دو روز برگزاری کنکور عنوان کرد: این اکیپ‌ها به منظور تأمین برق پایدار و اقدام سریع و به موقع در صورت وقوع حادثه در مراکز آزمون وارد عمل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به حضور و آماده‌باش اعضای کمیته مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق استان طی ۱۴ و ۱۵ تیر ماه در ستاد و واحد‌های اجرایی افزود: تمام تدابیر لازم برای برگزاری آزمونی با آرامش و آسایش برای آینده‌سازان کشور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار