مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مطرح کرد:

وجود ۱۹۰ فروشگاه پت‌شاپ غیرمجاز در مازندران / بسیج اساتید سپاه کربلا باتشکیل کارگروه‌های تخصصی و ارائه گزارش به رئیس جمهور موافق احداث پتروشیمی بهشهر نیست

ساری-مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از وجود ۱۹۰پت شاپ بدون مجوز در مازندران خبر داد و گفت: این آمار برای یک سال و نیم پیش است و مسئولین پاسخگوی مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۲۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

وجود ۱۹۰ فروشگاه پت‌شاپ غیرمجاز در مازندران / بسیج اساتید سپاه کربلا

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های تابستانه سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن تبریک دهه ولایت و امامت به تشریح  اهداف و ماموریت‌های سازمان بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: مهمترین هدف سازمان تربیت نیروی متعهد و تراز انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی با بیان اینکه نقش افرینی در عرصه های مورد نیاز جامعه از مهم ترین ماموریت های بسیج دانشجویی است،به میزان تدین جامعه هم اشاره کرد و افزود:در اواخر سال ماموریت ما  اعزام کاروان راهیان نور است که امسال دو برابر افزایش یافت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با اشاره به اینکه ماموریت های سازمان بسیج دانشجویی متفاوت و متنوع است، خاطرنشان کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته چهره واقعی دانشجویان را نشان نداده است در صورتی که تصویر واقعی دانشجوها اعزام گروه های جهادی، راهیان نور جنوب و غرب، و نیز حضور دانشجوها در مراسم رحلت امامبود.


این مسئول دانشجویی به دوره های تقویت مبانی اعتقادی و معرفتی و انقلابی در دانشجویان هم اشاره کرد و گفت: این دوره ها متکثر افراد دران شرکت کرده و مباحث انقلاب اسلامی دران بیان می شود.

مسئول سازمان بسج دانشجویی سپاه کربلا با اعلام اینکه  اربعین امسال اربعین متفاوتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: سال قبل میزان اعزام ثبت شده به اربعین رکورد ۴۲ سال انقلاب  را زد و به‌نظر می‌رسد که امسال استقبال بیشتر خواهد شد و ما تلاش می کنیم این برنامه را برای دانشجویان تسهیل کنیم.

سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های تابستانه سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا  هم اشاره کرد و گفت: فعالیت تابستانه دانشجویان با اعزام گروه‌های جهادی همراه است.

وجود ۱۹۰ فروشگاه پت‌شاپ غیرمجاز در مازندران / بسیج اساتید سپاه کربلا پتروشیمی
به گفته سادات کرمی فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی در بخش‌های آموزشی، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و درمان است و  این اردو‌ها در راستای خدمت به مردم  می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه در هر حوزه‌ای که محرومیت در آن تعریف شود، گروه جهادی هستند، افزود: گروه‌های جهادی در حد بضاعت متولی امر محرومیت زدایی خواهند بود.

وجود ۱۹۰ فروشگاه پت‌شاپ غیرمجاز در مازندران / بسیج اساتید سپاه کربلا پتروشیمی
سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان  خود به موضوع مطالبه گری مسئله محور در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی مازندران هم اشاره کرد وگفت: مطالبه گری دغدغه اصلی بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا به سه موضوعی که سازمان در ان کار کرده است، گفت:  مسئله زمین‌خواری و کوه‌خواری آفت استان مازندران است.

سادات کرمی توضیح داد:کوه خواری توسط اربابان سرمایه در استان دیده می شود و این ویروس در استان گسترش پیدا کرده است و در این زمینه  هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

سادات کرمی با تاکید براینکه فروش انفال در جامعه اسلامی ممنوع است، اعلام کرد:تاکنون یک نقطه از هزار و ۲۰۰نقطه که طرح موضوع شده، تخریب نشده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا به مسئله احداث پتروشیمی در بهشهر هم اشاره و اضافه کرد:  بسیج اساتید سپاه کربلا چندین کارگروه تخصصی مرتبط با پتروشیمی  باهدف بررسی احداث پتروشیمی در مازندران  تشکیل  که ۴۶صفحه گزارش برای احداث تا عدم احداث پتروشیمی بهشهر ارائه داد و به رئیس جمهور هم گزارش داده است .دو مولفه در این مورد مد نظر بوده است که نظر کارشناسی و بهره ور بودن و مفید بودن آن مثبت باشد و الزامات محیط زیستی آن داده شود ، که خروجی آن مخالفت با احداث این پروژه صنعتی است.

سادات کرمی در ادامه با اشاره به رشد قارچ گونه پت شاپ در استان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ترویج حیوان گردانی در کشور است که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از وجود ۱۹۰پت شاپ بدون مجوز در مازندران هم خبر داد و گفت: این آمار برای یک سال و نیم پیش است، و  مسئولین پاسخگوی مردم باشند چرا برای ایجاد کسب و کار نمی‌توانند مجوز دریافت  کنند، اما در حوزه حیوانات خانگی کسی جلوی پت شاپ‌ها قد علم نمی‌کند.

سادات کرمی با اشاره به تاسیس مراکز تخصصی تعیین جنسیت، جراحی بینی و سنوگرافی، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، مزون مخصوص سگ و گربه در سطح شهر‌های استان، تصریح کرد: حرف ما این نیست که سگ و حیوانات خانگی را کنار بگذاریم حرف اینجاست که چرا اصراری است که ذائقه‌ای در مردم ایجاد شود که با حیوان زندگی کنند و در این مورد  پیگیری‌های ما از مسؤولان مرتبط بی‌حاصل ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار