خبرهای داغ:
دریادار تنگسیری در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

قدرت های عاریه‌ای در خلیج فارس جایگاهی ندارند/ ایران می‌تواند یک امنیتی بر پایه دوستی و برادری برای کشورهای منطقه ایجاد کند

کد خبر: ۹۵۲۴۴۵۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

قدرت های عاریه‌ای در خلیج فارس جایگاهی ندارند/ ایران می‌تواند یک امنیتی بر پایه دوستی و برادری برای کشورهای منطقه ایجاد کند

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه قدرت‌های عاریه‌ای در خلیج فارس جایگاهی ندارند، گفت: ایران می‌تواند یک امنیتی بر پایه دوستی و برادری برای کشورهای منطقه ایجاد کند.

 

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص امنیت حاکم بر مرزهای آبی کشور اظهار کرد: ما در خلیج فارس دائم این پیام را داده‌ایم که با توجه به رزمایش‌های مشترک آمریکا با برخی کشورهای منطقه جمهوری اسلامی ایران می‌تواند یک امنیت برای کشورهای منطقه با دوستی و برادری ایجاد کند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: دائماً از اول پیروزی انقلاب تا به امروز این نکته مهم پیام ما به کشورهای منطقه بوده است.

 

سردار تنگسیری تبدیل وزارت جنگ ایران در دوران رژیم طاغوت به وزارت دفاع را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی برای امنیت کشور و منطقه و دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند، که این خود یکی دیگر از این دستاوردهاست.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید براینکه اعتقاد داریم بیگانه در منطقه و خلیج همیشه فارس جایی ندارد، اضافه کرد: ما می‌توانیم با همگرایی رزمایش‌هایی را در منطقه داشته باشیم و هم بتوانیم امنیت پایداری را ایجاد کنیم.

 

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه قدرت‌های عاریه‌ای در خلیج فارس جایگاهی ندارند. اظهار داشت: حضور این‌ها برای منطقه هزینه بر است و انتظار سوء استفاده از ظرفیت‌های منطقه را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار