خبرهای داغ:
تاریخ اسلام پرشده از زنان و مادرانی که فرزند ، همسر یا یکی از عزیزان خود را در راه سربلندی اسلام و برپایی سنت های الهی خداوند از دست داده اند اما در این مصیبت کمر خم نکرده و استوار برای ادامه راه این عزیزان قدم برداشته و با سخنان حماسی خود دشمنان اسلام را مأیوس و ناامید کرده اند.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۳۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

 

چندروز پیش بود که بعد از خبر شهادت شهید سرگرد محمد قنبری، مادر این شهید بزرگوار با رفتار و سخنان خود نشان داد که همچنان نسل این شیرزنان پابرجاست و همچنان هستند مادرانی که بعد از دست دادن عزیزی،عزتمندانه سرشان را بالا بگیرند و به راه فرزندشان افتخار کنند. 

 

بانو گل شکر مادر شهید محمد قنبری مادری نمونه و الگوی مادر شهیدان ، به مادر نمونه و شجاع قوم لر معروف شد. مادری که در مراسم تشییع فرزند شهید خود راست قامت و با صلابت تابوت فرزند شهید را بر دستان توانمند خود در میان‌ جمعیت خروشان مشایعت کننده و درکنار همسنگران فرزندش قرار داد نشان داد نمونه شیر زن قوم لر است که دشمنان و عاملین کوردل حادثه ۲۱ خرداد را مایوس نموده است.

 

مادری که در مقابل رسانه های دشمن هیچگونه ضعفی از خود نشان نداده و با اقتدار تمام اعلام نموده دست از حمایت اسلام و رهبری بر نمی دارم و حاضرم فرزندان دیگرم نیز در راه اسلام و امنیت وطن شهید شوند. اقدام و گفتمان این مادر باعث سربلندی خانواده های شهدا، مقاومت ملت شریف ایران در برابر اقدام اغتشاشگران و خوشحالی مردم ولایت مدار استان خوزستان شده است.

 

مادری مهربان که با زبان عامیانه خود قاتل فرزند خود را کوردل خوانده است، سجده شکر و قدردانی در مقابل چنین مادرانی که مایه ی ابهت و افتخار نظام و اسلام هستند وظیفه همه ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار