فرمانده سپاه سلمان:

آمریکا ناقض ترین کشور در زمینه حقوق بشر است

سردار شفائی گفت: آمریکایی ها در طول تاریخ برای پیشبرد اهداف خود از هیچ اقدام و جنایتی فروگذار نکرده اند؛ آن ها ناقض ترین کشور در زمینه حقوق بشر هستند.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۸۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همایش محوری بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: اگر امروز فضای کنونی آمریکا را مشاهده کنید خواهید دید این کشور بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

وی افزود: تاریخ اثبات کرده است که تنها چیزی که از جانب این کشور و دولتمردان آن رعایت نمی شود حقوق بشر است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: مشاهده اقدامات و سیاست های این کشور در داخل و بیرون آن نشان می دهد دولتمردان برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده اند.

سردارشفائی در ادامه گفت: مطالعه تاریخ کشور آمریکا نشان می دهد که سیاست این کشور مبتنی بر جنگ افروزی، ترور، استعمار و غارت ملت هاست و تاریخ مملو از جنایات این کشور است.

این مسئول افزود: در هر نقطه ای از جهان که ترور، جنایت، جنگ، استعمار، خشونت و نقض حقوق بشر دیده می شود رد پای آمریکا مشاهده شده است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: آمریکایی ها در طول تاریخ برای پیشبرد اهداف خود از هیچ اقدام و جنایتی فروگذار نکرده اند؛ آن ها ناقض ترین کشور در زمینه حقوق بشر هستند.

شفائی تصریح کرد: ما ضمن انزجار از سیاست ها و اقدامات ضد حقوق بشری حاکمان بی خرد آمریکا، با خانواده قربانیان جنایات حکام این کشور ابراز همدردی می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از تمای علما، فرهیختگان، صاحبان تریبون، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی دعوت می کنیم تا به عنوان یک وظیفه اساسی، انسانی، شرعی و عرفی با همه ظرفیت و بدون واهمه در راستای روشنگری و شفاف سازی به عنوان یک موضوع اساسی در قالب جهاد تبیین نسبت به روشنگری در خصوص جنایات آمریکا اقدام کنند تا جای شهید و جلاد جابه جا نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار