خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج با خانواده خلبان پرواز بدون بازگشت ۶۵۵:

غرب وحشی وحشی/ پروازی در امتداد ابدیت

۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره «هنگام» توسط ناو وینسنس آمریکایی هدف قرار گرفت و ۲۹۰ نفر از مسافرین و خدمه آن به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۵۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

غرب وحشی وحشی/ پروازی در امتداد ابدیت

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره «هنگام» توسط ناو وینسنس آمریکایی هدف قرار گرفت و ۲۹۰ نفر از مسافرین و خدمه آن به شهادت رسیدند.


۱۲تیر در تاریخ انقلاب اسلامی به رنگ خون ۲۹٠ کبوتر خونین بال قربانی حقوق بشر آمریکایی ثبت شده است. این روز سندی دیگر در پرونده جنایات آمریکایی جنایت کار، زیر غبار کهنگی بی‌تفاوتی سازمان‌های مدعی حقوق بشر قرار دارد.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم بین الملل، از دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس تا امروز با شیطنت در میدان جنگ ترکیبی، زخم خورده تیر‌های توطئه‌های دشمن در حوزه‌های مختلف است.

دولت تروریست پرور آمریکا، سوار بر ماشین جنگی خود «ناو یو اس‌اس وینسنس»، حقوق بشر آمریکایی را در آسمان خلیج همیشه فارس به تصویر کشید.

موشک‌های  «هدایت شونده ریم -۶۶»، تیری از جنس کینه جویی نسبت به قطع دست تجاوز و تاراج آمریکایی‌ها از منابع ایران با تبر ابراهیمی امام خمینی (ره) از جنس انقلاب اسلامی برآمده از اسلام ناب، آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را سرخ کرد.

 رونالد ریگان رئیس جمهور وقت رژیم آمریکا، این کابوی غرب وحشی، مانند جلادان دیگر تاریخ ریاست جمهوری آمریکا و رژیم صهیونیستی، نشان داد که جلادان غرب وحشی، لوکوموتیوران قطار تروریسم بین الملل در دنیا هستند و با خون مظلومان عالم بر تخت پوشالی ابرقدرتی دنیا تکیه زده بودند.

هدف قرار گرفتن ناوچه سهند توسط نیرو‌های نظامی تروریست آمریکایی و ناوچه موشک‌انداز جوشن و چند شناور ایرانی دیگر توسط این رژیم خون‌خوار و فاجعه پرواز ۶۵۵، پازل حقوق بشر آمریکایی را در بستر جامعه بشریت تکمیل کرده است.

ویلیام راجرز این فرمانده جنایت کار دولت تروریست پرور آمریکا، نشان حقوق بشر آمریکایی را بر سینه زد و امروز در اقیانوس انزوای آمریکایی‌ها در منطقه به یکی از غرق شدگان در تاریخ جلادان و خون خواران عالم تبدیل شده است.
غرب وحشی وحشی/ پروازی در امتداد ابدیت
به مناسبت سالگرد حادثه پرواز ۶۵۵ در ۱۲تیر سال ۱۳۶۲، با خانواده خلبان شهید محسن رضائیان به گفتگو نشستیم.

خبرگزاری بسیج_مایلیم در آغاز گفتگو از زمان شنیدن این خبر بگویید که چه حالی داشتید؟

سعید رضائیان برادر شهید خلبان محسن رضائیان: با شنیدن این خبر دنیا روی سر ما خراب شد، محسن ویژگی‌های خیلی خاص داشت.

برادر من کنار این مطلب که خلبان حرفه‌ای ایران بود، دست خیر داشت و کمک حال نیازمندان بود.

خلیج فارس، قبر برادر من است، با دیدن خلیج فارس بغضی کهنه بر گلو داریم که هر سال با فرارسیدن ۱۲تیر، سالروز حادثه پرواز ۶۵۵، هنوز تازگی داردـ
غرب وحشی وحشی/ پروازی در امتداد ابدیت
محسن ویژگی‌های اخلاقی خاصی داشت، یکی از این ابعاد شخصیتی احترام به پدر و مادر بود و همیشه دست بوس پدر و مادر خود بود و این موضوع محسن را عاقبت به خیر کرد.

هنوز مادرم چشم به در می‌دوزد تا شاید محسن برگردد، سنگینی غم فراغ برادر بسیار سخت و تلخ است. خیلی دلتنگ برادرم هستم.
جنایت و کشتار، الفبای حقوق بشر آمریکایی

سردار محمد جواد قهرمانی معاون پیشین سپاه پاسداران نیز در گقتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: حادثه پرواز ۶۵۵، بی شک چهره مظلوم جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قربانی بزرگ تروریسم در جهان نشان می‌دهد.

معاون پیشین سپاه پاسداران افزود: سازمان‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر در مقابل این جنایت بزرگ سکوت کردند.

سردار قهرمانی تأکید کرد: جنایت و کشتار، الفبای حقوق بشر آمریکایی است، آن‌ها مدعی دروغین حقوق بشر هستند.
غرب وحشی وحشی/ پروازی در امتداد ابدیت
معاون پیشین سپاه پاسداران با اشاره به اینکه توطئه‌های استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران نقطه پایانی نخواهد داشت، گفت: تا زمانی که سنگر حق علیه باطل پابرجاست، این دشمنی‌ها ادامه دارد.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار