خبرهای داغ:

بیانیه کانون ۳ بسیج فرهنگیان برای هتک حرمت به قرآن مجید درکشور سوئد

کانون ۳فرهنگیان خواهر بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) برای هتک حرمت به قرآن مجید درکشور سوئد بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۹۶
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه امام علی ع اهواز؛

 

   یریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ سوره مبارکه صف. آیه ٨

                                                                  

  

 کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

 

  ندای مظلومیت قرآن و اسلام هنوز از پس چهارده قرن به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سالهای نخست صدور اسلام، با جهل بوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

 

در ایام مبارک و پر میمنت حج ابراهیمی که دل‌های قریب به ۲ میلیارد مسلمان متوجه خانه وحی و بیت‌الله الحرام است و گنگره عظیم حج با حضور میلیون‌ها مسلمان با ندای لبیک اللهم لبیک دعوت الهی را اجابت می‌کنند، بار دیگر صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی عظمت اجتماع عظیم و توحیدی مسلمان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی در بلاد معنویت‌ستیز غرب و مأمن خفاشان و منافقان و بی‌خدایان و به بهانه پوچ و نخ نمای آزادی بیان با پشتیبانی کشور سوئد اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی سخن الهی، توسط عناصر افراط گرا و تندرو را که در مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات است را مجاز شمردند.

 

 تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است.

 لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

 

  کانون ۳بسیجیان فرهنگی اهواز اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه ا... الاعظم، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، تسلیت عرض نموده و به عنوان یک کانون مقاومت بسیج ، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است.

 

خواهر بسیجی جولهر زاده مدیر کانون ۳فرهنگیان

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار