خبرهای داغ:

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در محکومیت اقدام موهن و رذیلانه جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد

دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در محکومیت اقدام موهن و رذیلانه جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۷۶
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

 در متن این بیانیه آمده است ؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون»

۱. در شرایطی که تمدن غرب به جنگ آشکار با ادیان توحیدی و آموزه‌های وحیانی و احکام الهی آمده است، تا جایی که حتی انتقاد از مفسدین و همجنس‌گرایان یک جرم سنگین در غرب به حساب آمده، اقدام سخیف و رذیلانه آنها در هتک حرمت ساحت مقدس قرآن مجید، سرعت سقوط و افول غرب را دوچندان خواهد نمود.

۲. بی شک،جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید نه تنها خدشه ای به عظمت و شکوه اسلام و مسلمانان وارد نکرده،بلکه اتحاد و انسجام مسلمانان عالم را مضاعف خواهد نمود.

۳.تجربه نشان داده که هرگاه دشمنان اسلام،قرآن و پیامبر (ص) مرتکب خطا و اشتباه فاحش و راهبردی در اهانت به مقدسات مسلمانان شده اند، شاهد روی آوردن سیل عظیم جوانان و نخبگان غرب به اسلام و قرآن مجید بوده ایم، به نحوی که در غرب، کتاب آسمانی قرآن بیشترین چاپ و فروش را داشته است.

۴. از دولت و دستگاه سیاست خارجی به نحو اکید خواستاریم که این مسئله را در عرصه بین المللی و سازمان‌های جهانی پیگیری نموده تا دگر بار جاهلانی جرأت اهانت به اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان را پیدا نکنند.

۵. از همه دولت‌ها و مجامع اسلامی می خواهیم که با اتخاذ ساز و کارهای عملی و علمی،هزینه‌های اهانت به ادیان به ویژه معتقدات مسلمانان را چنان بالا ببرند که هیچ دولت و ملتی را یارای اهانت و دهن کجی به مقدسات نباشد و اگر گروهی مرتکب چنین خبط و خطایی شد، هزینه های زیادی بپردازند که کمترین آن تحریم کالاها و خدمات کشور اهانت کننده باشد.

۶.وظیفه همه مسلمانان است که با ابزار رسانه، زیبایی های اسلام و احکام نورانی آن و قرآن مجید این معجزه جاوید پیامبر اعظم (ص) را در عالم نشر داده تا تشنگان حقیقت و سعادت کام خود را با این آب حیات سیراب نموده و در دنیای ظلمانی و تاریک امروز بشر، راه رستگاری و نجات را که همان پیامبر اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام است بیابند.

 

«والسلام علی من التبع الهدی»

 

دانشگاهیان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر 

شنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار