عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای شهرکرد:

اقتصاد مقاومتی گامی به سمت پیشرفت و ترقی و رشد جامعه است

امیرکاوسی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ما می توانیم با تکیه بر داشته های خود و با تکیه بر نیروی انسانی و با تکیه بر جامعه دانشگاهی در حوزه های اقتصاد و دیگر حوزه ها پیشرفت داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۱۶
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امیر کاوسی عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای شهرکرد در رشته حسابداری گفت: امروز یکی از مسائلی که ما در کشور با آن روبرو هستیم بحث معیشت و اقتصاد مردم است .

امیر کاوسی تصریح کرد: ایده اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، در همین راستا بود که واقعا این اقتصاد مقاومتی گامی به سمت پیشرفت و ترقی و رشد جامعه بود.

وی گفت: امروز جامعه بسیج اساتید کشور بایستی در این زمینه و در حوزه های اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و روشنگری خاصی را انجام دهند تا بتوانیم در آینده با پشتوانه اقتصاد مقاومتی به پیشرفت های دیگری دست پیدا کنیم.

کاوسی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر بسیار به اقتصاد کشور کمک کرده و در بسیاری از مسایل پشتوانه ای بود و در واقع تکیه گاهی بود برای مسئولین که ما می توانیم با تکیه بر داشته های خود و با تکیه بر نیروی انسانی و با تکیه بر جامعه دانشگاهی و فارغ التحصیلان دانشگاه، در حوزه های اقتصاد و دیگر حوزه ها پیشرفت داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار