خبرهای داغ:
سنگ تمام دانش‌آموزان بسیجی شهرستان البرز استان قزوین در اردوی جهادی شهرستان خوی

حضور ۴ گروه جهادی دانش آموزی قزوین در مدارس مناطق زلزله زده شهرستان خوی

رسولی فر گفت: ۴ گروه جهادی از دانش‌آموزان شهرستان البرز از یکشنبه ۴ تیرماه به شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اعزام شده اند و نسبت به مرمت، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی مدارس، فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۳۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

 

قزوین_ سرهنگ پاسدار ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام گرفته ۴ گروه جهادی از دانش‌آموزان شهرستان البرز از یکشنبه ۴ تیرماه به شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اعزام شده اند و نسبت به مرمت، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی مدارس، فعالیت دارند.

رسولی فر اظهار کرد: با همکاری مجموعه سپاه و آموزش و پرورش شهرستان البرز به منظور شاداب‌سازی، مرمت، رنگ آمیزی و انواع خدمت‌رسانی به مدارس در طول تابستان با مشارکت دانش‌آموزان فعالیت خود را به‌طور رسمی از ۴ تیرماه آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: مدرسه به عنوان یکی از ارکان مهم در تعلیم و تربیت باید محیطی شاداب با امکانات مناسب و متناسب با نوع و جنسیت دانش‌آموزان باشد تا دانش‌آموز بتواند در چنین محیطی با نشاط به تحصیل علم، رشد و خلاقیت دست یابد.

رسولی فر اظهار کرد: این اقدام به منظور ترویج و تعمیق روحیه و فرهنگ تعامل و همکاری با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان، ایجاد فضای مناسب برای نقش آفرینی دانش‌آموزان در گروه‌های جهادی، کاهش هزینه‌های بهسازی مدارس، شاداب سازی فضای مدارس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار