خبرهای داغ:

اجرای برنامه های جوانه های صالحین هندیجان

برنامه های ورزشی، فرهنگی مذهبی، قرآنی ، علمی، جهادی و اردویی اوقات فراغت طرح تابستانه جوانه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید مزارعی هندیجان در حال برگزاری می باشند.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۸۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

اجرای برنامه های جوانه های صالحین هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در راستای ایجاد روحیه نشاط و پر کردن اوقات فراغت طرح تابستانه برای بسیجیان هندیجان برنامه های متنوعی در قالب جوانه های صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان در حال برگزاری می باشند. 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان سروان پاسدار عیسی گشتیل با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت : با تلاش پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید مزارعی شهرستان هندیجان برنامه های متنوعی در تمامی موارد آموزشی شامل فرهنگی مذهبی و هنری و علمی و ورزشی ، زیارتی و اردویی و کارهای مبارزه با اعتیاد مواد مخدر و پوسترهای تبلیغاتی عفاف و حجاب در حال انجام است .

 

وی افزود: مسابقات ورزشی شامل فوتسال و فوتبال و والیبال و بازی های ورزشی بومی محلی همراه با اهداء هدایا و شرکت در نماز جمعه و تشویق بسیجی حافظ قرآنی ، اخلاقی، احکام شرعی و جهادی و نشست های روشنگری از دیگر برنامه ها در قالب جوانه های صالحین انجام گرفته یا بخشی از آنها تا پایان تابستان انجام می گیرند .

 

اجرای برنامه های جوانه های صالحین هندیجان

اجرای برنامه های جوانه های صالحین هندیجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار