سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:
زنجان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان ۶ شهید ترور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۱۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

استان زنجان ۶ شهید ترور تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ عباس برزگر با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری روز‌های ۶ تا ۱۲ تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای ترور، اظهار کرد: ایران یکی از بزرگترین قربانیان ترور در دنیای امروز است و بیشترین قربانی را در این خصوص هدیه کردیم، که نشان از ضعف دشمن در منطق و قدرت مقابله با ایران است.


وی با تاکید بر شناساندن چهره واقعی منافقین در ترور شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار کشور به نسل جوان، بیان کرد: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که ششم تا ۱۲ تیرماه نامگذاری شده است فرصت مغتنمی برای بازگو کردن جنایات آمریکا و هم پیمانانش برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است تا بیش از پیش چهره واقعی و سیاست‌های خصمانه سران این کشور‌ها در قبال مردم مظلوم ایران آشکار شود.


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه وظیفه ماست که در راستای جهاد تبیین راه و سیره این شهدای عزیز را به نسل‌های آینده منتقل کنیم، گفت: استان زنجان نیز از این جنایات خصمانه دشمنان بی‌نصیب نبوده و ۶ شهید ترور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: شهیدان والامقام محمدحسن شکارچی، مرتضی عزتی، محبت‌علی عشقی، روح‌اله کریمی، سید محسن موسوی‌نژاد و شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای نیز جزو شهدای ترور هستند.

ارسال نظرات