به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه فتح استان، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و جمعی از وکلا با معاونین دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۳۶
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در ادامه این برنامه مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان به همراه هیئت همراه با معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطین حوزه دادستانی مرکز استان (مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان بویراحمد) و معاون پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان گفت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام نقش بی‌بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت در چهار دهه گذشته شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی نموده است.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان ادامه داد: ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه دستگاه قضایی، برنامه‌هایی که سازمان بسیج حقوق دانان با همکاری مرکز وکلای قوه قضائیه استان و دستگاه قضایی در سطح استان به صورت گسترده اجرا می‌کند از جمله این خدمات حقوقی و قضایی در گلزار شهدا، مساجد، مدارس و اماکن مختلف برگزار می‌شود و ارتقاء سطح پاسخگویی به مطالبات مردم، خدمت بی‌واسطه، دسترسی آسان به مسئولان و وکلا از اهداف برگزاری طرح‌های خدمت رسان می‌باشد.

کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام را می‌توان تعامل قوه قضائیه با قوای مقننه و مجریه ذکر نمود که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با گسترش رویکرد عظیم دیدارهای بی‌واسطه و مستمر مسئولان دستگاه قضا با مردم و حذف تشریفات بی‌رویه موجب رضایت حداکثری مردم به اقدامات جهادی قوه قضائیه دانست.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان افزود: جلوگیری از تعطیلی ۳۴۰۰ واحد تولیدی، بازدید‌های میدانی از زندان ها و دادگستری‌ های کل کشور از کارهای جهادی قوه قضائیه است که خداقوت به مجموعه دستگاه قضا عرض می‌کنیم.

در پایان این دیدار حمید نادریان معاون دادستانی مرکز استان اظهار داشت: از رئیس سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح در تعامل بسیار خوبی که با دستگاه‌ قضایی و مرکز وکلای قوه قضائیه دارند و نتیجه آن ارائه مستمر خدمات در سطح استان است تشکر می‌کنیم.

معاون دادستانی مرکز استان ادامه داد: برای وکیل فقید مرکز وکلا آقای صادقی که در برنامه‌های خدمت در مساجد حضور داشتند آرزوی مغفرت و رحمت الهی داریم.

نادریان افزود: برنامه‌های جهاد در حمایت از حقوق عامه توانایی ایفای نقش مهمی را بر عهده دارند و ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور شما، می‌توان گفت که وکلا و حقوق دانان می‌توانند کمک موثری به دستگاه قضا در اجرای عدالت باشند.

دیدار مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان و رئیس مرکز وکلای استان با معاونین دادستانی عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمددیدار مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان و رئیس مرکز وکلای استان با معاونین دادستانی عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمددیدار مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان و رئیس مرکز وکلای استان با معاونین دادستانی عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمددیدار مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان و رئیس مرکز وکلای استان با معاونین دادستانی عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار