خبرهای داغ:
مراسم هفتگی شبی با شهدا با حضور امام جمعه محبوب و جمعی از مردم شهیدپرور رامهرمز در یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد. 
کد خبر: ۹۵۲۲۶۳۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز، 

حجت الاسلام دکتر میری، امام جمعه رامهرمز در این مراسم در جوار مطهر شهدای گمنام اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس سند گرانبهایی از فداکاری‌ها و ازخود گذشتگی شهدا است.

 

وی بابیان اینکه شهدای زیادی به عشق امام و ولایت و انقلاب اسلامی به معراج رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا، رزمندگان و جانبازان بهترین سال های عمر خود را گذاشتند تا اسلام و انقلاب همچنان زنده بماند. 

 

ایشان در ادامه تصریح کرد: این شهدا ما را به تبعیت از ولایت فرا می‌خوانند و ما را سوگند می دهند که راهشان را ادامه دهیم و از ارزش‌های اسلامی تا پای جان پایداری کنیم.

 

وی همچنین اذعان کرد: اینان شهید با شهرت گمنام و از فرزندان روح الله هستند که با چند تکه استخوان آمدند تا زنگ هوشیاری را برای ما به صدا دربیاورند و بگویند ما از همه چیز خود گذشتیم تا اسلام و انقلاب پایدار بماند. 

 

 دکتر میری در پایان از امام محمدباقر(ع) سخن گفت و خاطرنشان کرد: تأثیر کارکرد امام محمدباقر (ع) این هست که با امام باقر بودن مایه چشم روشنی انسان می شود.(قرة العین). وی با حدیثی در این باره بیان داشت: کسی که دوست دارد خدا را ملاقات کند، در حالی که چشمش روشن باشد، باید ولایت امام باقر علیه السلام را داشته باشد. 

 

این مراسم معنوی در پایان با مداحی و روضه خوانی کربلایی ایمان عسکری خاتمه یافت. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار