نشست اصناف به میزبانی اداره صنعت،معدن و تجارت و باحضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۴۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست اصناف به میزبانی اداره صنعت،معدن و تجارت و باحضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان پیشوا برگزار شد.

در این نشست که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار گردیده بود،ابراهیم تاجیک نوری فرماندار ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای اصناف و تبریک این روز به تمامی اصناف،بازاریان و کسبه و تشکر و قدردانی از زحمات آنان بیان نمود:
سیاست های دولت مردمی زمانی محقق خواهد شد که مردم و گروههای رسمی همانند اصناف به عنوان بازوان دولت در اجرای آنها عمل نمایند،همچنانکه در موضوع تنظیم بازار و عدالت محور شدن یارانه ها،این قشر زحمت کش و شریف بسیار اثر گذار بوده و در اجرائی شدن این سیاست دولت و همراهی با ما از هیچ نوع همکاری دریغ ننمودن.

تاجیک نوری ضمن بیان این نکته که از جمله افتخارتشان کسبه بودن پدر و خود از خانواده اصناف بودن است افزود:
آنچه از بزرگان ما برای ما به یادگار مانده است این نکته که در کسب و کار باید کفه ترازو به سمت مشتری باشد و جلب رضایت مشتری می بایست خط مشی مادر کارو فعالیت هایمان قرارگرفته و به گونه ای عمل نماییم که از قانون های کسب و کار،مشتری مداری بر فروش کیفیت محور براساس جنس و یا بازار محور ارجحیت داشته و رضایت مشتری در اولویت کسب و کار ما قرارگیرد.

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار