خبرهای داغ:

اهدای هدیه و گل به جوانان و نوجوانان محجبه سرخه ای

در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به جوانان و نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س)، زائر امام رضا (ع) شاخه گل و هدیه اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۴۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به اهدای هدیه و شاخه گل به جوانان و نوجوانان حاضر در اردوی زیارتی مشهد مقدس کرد.

فاطمه امامی مسوول فرهنگی این پایگاه مقاومت در حاشیه برپایی این ویژه برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از تأکیدهای اسلام و جوامع بشری ستر و پوشاندن بشریت بوده و به تعبیری حجاب و پوشش بانوان و آقایان به ‌ویژه بانوان به منزله‌ی یک حاجب و مانع در مقابل افراد نامحرم است.

او افزود: مقوله حجاب و عفاف امروزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی و همچنین در اولویت قرار نگرفتن موضوع فرهنگ در کشور کمی با نگرانی‌هایی مواجه شده، هرچند وجود تمدن غنی، اندیشه اسلامی نافذ در جامعه و افراد متمدن و فعال موجب تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شده است.

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در تقویم ایران، سالروز ازدواج دو نور حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به‌عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری و برنامه‌های متنوعی توسط اعضای شورای فرهنگی پایگاه و همچنین گروه‌های مردمی در محله در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

امامی اضافه کرد: در شهرستان سرخه نیز علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و بی‌شمار در جهت تشویق و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گروه‌های مردمی در کنار مسئولان فرهنگ دوست، اقدامات قابل دفاع، نمادی و ارزشمندی را برگزار می‌کنند.

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به برنامه شاخص اجرایی در این ایام گفت: ازجمله اقدامات تأثیرگذار در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تقدیم گل و هدیه به دختران جوان و نوجوان محجبه در اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس بود که با حضور سلیمانی جانباز ۸۰ درصد انجام و بسیار مورد استقبال نوجوانان و جوانان و خانواده های آن ها قرار گرفت.

امامی خاطرنشان کرد: گروه فرهنگی و اردویی این پایگاه با اقدام به این کار فرهنگی زیبا در جهت تکریم نوجوانان و جوانان و گرامی داشت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در جهت گسترش فرهنگ حجاب و ایجاد انگیزه در بین عموم موجب افزایش امید و ترویج این فریضه الهی و اجتماعی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار