پیام سپاه ثارالله به مناسبت هفته قوه قضائیه

قوه قضاییه به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام ، درپاسداری و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ،کرامت انسانی است
کد خبر: ۹۵۲۲۳۳۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیح از کرمان،  فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه  پیامی به شرح ذیل صادر کرد


بسم الله الرحمن الرحیم

«نظام اسلامی و هر نظامی به قوه قضائیه ای نیاز دارد که هم مقتدر و هم مورد اعتماد باشد. این دو رکن در کنار هم لازم است.»
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

فرارسیدن "هفته قوه قضاییه " که یادآور نام معمار بزرگ دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران ،آیت الله شهید دکتر سید محمدحسینی بهشتی (ره) است را به آحاد مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان تبریک عرض می نماییم.

یقینا قوه قضاییه به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام ، درپاسداری و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ،کرامت انسانی، اقامه عدالت،احیاءحقوق عامه و ایجاد جامعه تراز انقلاب و امت اسلامی از جایگاه سترگ و راهبردی برخورداراست.

بی شک مجاهدت و ایثار در طریق احقاق حق مظلومان؛ بسط و گسترش عدالت؛ تلاشی ارزشمند در راستای رسالت انبیاء و ائمه معصومین(علیهم السلام) و در مسیر سبز انتظار حضرت مهدی موعود(عج) می باشد و لذا بر همه ما فرض است تا از عزیزانی که در این راه پرفراز و نشیب خدمت می نمایند، تقدیر و تشکری به قدر بضاعت به عمل آوریم.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.و اما امروز برای همگان مشهود است که مجموعه قضایی در استان کرمان در عملی کردن مکتب حاج قاسم گام های بسیار خوب ومؤثری برداشته است از جمله آن آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد است که با مدد سایر نهادها و خیرین این اقدام کشوری شد ولوح افتخاری شد برای خدمت گزاران خدوم دستگاه قضا.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه، مجدد هفته قوه قضائیه را به قشر خدوم، متعهد و زحمتکش دستگاه قضا در استان کرمان تبریک عرض می‌نماییم. امید است تلاش ومجاهدتان، مرضی رضای حق تعالی قرار گرفته و در اعتلای کلمه الله و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) موفق و موید باشید...

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار