مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا:

مهم‌ترین نیاز امروز جامعه تعلیم و تربیت است/ ایجاد نشاط، امید و ایمان با طرح نوجوانه‌ها

ساری- مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مهم‌ترین نیاز جامعه را تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: برای ادب آموزی باید هزینه کرد و هزینه داد و این هزینه صرفا بحث مادی نیست بلکه بحث فکری است.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۳۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

مهم‌ترین نیاز امروز جامعه تعلیم و تربیت است/ ایجاد نشاط، امید و ایمان با طرح نوجوانه‌ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، با حضور جانشین سپاه ناحیه بابل و مسئول تعلیم تربیت سپاه کربلا مراسم افتتاحیه طرح نوجوانه ها در راستای پیوند روشمند مدرسه و مسجد با همت پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب علیه السلام مسجد کاظم بیک و مجتمع آموزشی تربیتی کاظم بیک برگزار شد.

حجت الاسلام آقایی مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا در این مراسم گفت: امروزه مساجد سنگر هستند و سنگرها را باید حفظ کرد. ما امروز مفتخریم که به برکت انقلاب اسلامی مجال ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی را در جامعه ی اسلامی ایران پیدا کرده ایم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا افزود:مساجد به انسان قدرت تحلیل می دهند و جان پناه هستند. همه ی ماموریت ها در تمامی عرصه ها خصوصا مسئله ی تعلیم و تربیت برای ما مهم و حیاتی است و تربیت محصول این ماموریت هاست.

وی در ادامه افزود: تنها وظیفه ما تحقق تمدن اسلامی است این امر محقق نخواهد شد مگر با تولید محتوا و کادر سازی برای انقلاب جهانی و تمدن نوین اسلامی.

 مسئول تعلیم و تربیت سپاه کربلا مهم ترین نیاز جامعه را تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد:  برای ادب آموزی باید هزینه کرد و هزینه داد و این هزینه صرفا بحث مادی نیست بلکه بحث فکری و صرف نمودن وقت است.

به گفته حجت الاسلام آقایی هدف از طرح نوجوانه ها ایجاد نشاط و تعالی و امید و ایمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار