مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از همکاری دستگاه های اجرایی، روسای دانشگاه ها و شرکت کنندگان در همایش روز ملی بسیج اساتید قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۰۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

تقدیر مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمداز شرکت کنندگان در همایش روز ملی بسیج اساتید

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام دکتر امین موسایی به شرح زیر است. 


بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین، باعنایت به زحمات و مجاهدت‌های خالصانه مجموعه بسیج اساتید استان، معاونان و مسئولان محترم کانون های این سازمان در مدت زمان قریب به دو ماه برنامه ریزی و همچنین همکاری روسای محترم دانشگاههای استان در هماهنگی و اجرا، لطف و عنایات خداوند رحمان نصیب نهضت استادی بسیج شد و مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید با حضور پرشور و پرشمار استادان بسیجی در مراسم، به شایستگی و به طور همزمان با گردهمایی سی هزار نفری اساتید بسیجی سراسر کشور برگزار گردید که تاکنون در تقویم برنامه های سالانه بسیج اساتید استان در ادوار مختلف بی سابقه بوده است.
بدینوسیله از زحمات همه بزرگوارانی که در رقم زدن این رویداد مهم خالصانه ایفای نقش نمودند، صمیمانه سپاسگزاریم و از خداوند سبحان سلامتی و دوام توفیقاتشان را مسئلت می نماییم. از حضور ارزشمند استاندار انقلابی استان و هیات همراه، حمایت همه جانبه سپاه فتح استان به ویژه فرماندهی محترم و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کمال امتنان را داریم.

امین موسایی
مسئول سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار