نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اتلاف وقت در فضای مجازی زمینه‌ساز افسردگی و ایجاد حس پوچی و افسردگی در کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۸۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله حسن‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه در روز‌های اوقات فراغت کودکان باید محیطی سالم برای آنان فراهم شود، گفت: این وظیفه والدین است که نسبت به پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود در محیطی سالم، سعی و کوشش کنند.

وی افزود: کودکان، انسان‌های معصوم و بی‌گناهی هستند که باید نسبت به آینده آن‌ها دلسوز باشیم، زیرا این کودکان هنوز در حال شکل‌گیری هستند و نباید اجازه دهیم دشمن در شکل‌دهی آن‌ها با تفکرات غربی موجود در فضای مجازی، نقش داشته باشد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه اتلاف وقت در فضای مجازی زمینه‌ساز افسردگی و ایجاد حس پوچی در کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: آشنایی با دین، تفریحات سالم و همچنین خداشناسی، باعث شکل‌گیری هویت مستقل و مفید در کودک می‌شود که در آینده می‌توانند یکی از انسان‌های مؤثر جامعه باشند.

وی افزود: وظیفه والدین است که فرزند خود را در مسیر خدا و اسلام قرار دهند و او را یک فرد انسان‌ساز و پیرو سیره پیامبر (ص) تربیت کنند.

گفتنی است در این مراسم از بانوان جوان دارای سه فرزند و بیش از آن، نیز تقدیر شد.

ارسال نظرات