تابستانی متفاوت برای اوقات فراغت با بسیج دانش آموزی استان کرمان

کد خبر: ۹۵۲۲۰۸۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبر گزاری بسیج  بیان کرد:در تابستان پیشرو برای دانش آموزان جهادگر،مسئولین واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس ودانش آموزان شرکت کننده در لیگ پایا برنامه های ویژه ای تدارک دیده ایم.

وی با اشاره به اولین اقدامات این سازمان در ابتدای سخنان خود گفت:گروه های جهادی مختلفی در سطح مدارس در قالب طرح شهید عجمیان تشکیل شده است که فعالیت هایی نظیر زیباسازی مدارس سطح استان را انجام خواهند داد و دانش آموزان با عضویت در این گروه ها می‌توانند در زیبا سازی مدارس خود شامل فضای سبز و فضای ورزشی مدرسه و ... همکاری به عمل آورند.
همچنین یک دوره توجیهی چندروزه ویژه ی مسئولین واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس با عنوان یاوران ولایت با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

عبدالرضا روز خوش در ادامه این گفت وگو با بیان اینکه باید برنامه ای برای توانمند ساختن دانش آموزان در فضای مجازی داشته باشیم افزود: سازمان بسیج دانش آموزی استان دوره های ویژه ای به این منظور اختصاص می دهد که در روزهای آتی شاهد برگزاری این دوره هانیز خواهیم بود.

مسئول بسیج دانش آموزی همچنین از امتداد طرح های تربیتی در تابستان خبر داد :
در امتداد طرح های تربیتی شهیدان محمدی؛عزیزاللهی و فهمیده که توسط مربیان در سطح مدارس استان اجرا شده است در طول تابستان نیز این طرح ها در قالب تقویت بنیه علمی،کلاس های فرهنگی و ورزشی و ... در سطح مساجد برگزار خواهد شد.همچنین همکاری بسیج دانش آموزی با پایگاههای مقاومت در برگزاری برنامه اوقات فراغت تابستانه در مدارس را یادآور شد.

وی در آخر ضمن اشاره به برگزاری مرحله دوم لیگ پایا خاطرنشان کرد:این دوره از مسابقات که در زمینه علوم ریاضی؛انسانی؛پژوهشی وکار آفرینی در پایه های تحصیلی ششم تا دوازدهم برگزار میگردد؛تیم های منتخب از مرحله اول این لیگ در تابستان ۱۴۰۲ با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار