خبرهای داغ:

160 بسته گوشت به خانواده های نیازمند در محله آل یاسین سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از اهدای 160 بسته گوشت یخی به خانواده های کم برخوردار به همت خواهران و برادران بسیجی محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۵۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، با یاری خیرین گوشت بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه ۱۶۰بسته گوشت یخی بین افراد کم برخوردار به همت کانون و مساجد استان و خیرین گروه جهادی برادران شهید حسن خدامی و گروه جهادی خواهران شهید محمد تقی پیوندی توزیع شد.

او با اشاره به برگزاری اردوی تفریحی به پارک آبی کوت که مال حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی افزود: حلقه معرفت با موضوع آداب نماز و نمازگزار حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی و مراسم قرائت زیارت پرفیض جامعه کبیره با نوای مربی قرآنی حسین جمال به نیت شهید اسماعیل فیض برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: در آستانه دهه امامت و ولایت، همراه با فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و بسیجیان پایگاه خواهر و برادر در دفتر امام جمعه جهت برنامه ریزی برای ایام امامت و ولایت امیرالمومنین و عید غدیر دیدار کردند.

عربی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان پایگاه در مراسم جامعه کبیره با نوای حسین جمال در مسجد جمعه گفت: مراسم قرائت زیارت امین الله با مداحی مرتضی ادهم به نیت شهید مصطفی چمران، که در ۳۱ خرداد ماه ۱۳۶۰ در مسیر دهلاویه-سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پشت سرش در ۴۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد، برگزار شد.

او در ادامه بیان داشت: برپایی حلقه معرفت با موضوع احکام نماز و نماز جماعت حلقه نوجوانان و انجام بازی فوتبال در طبقه فوقانی مسجد در حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار