خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

مشکلات اقتصادی نباید باعث غفلت از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شود

همدان-امام جمعه همدان گفت: مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مورد غفلت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۴۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در شورای اداری استان همدان، با تأکید بر لزوم انسجام و وحدت بین مسئولان، اظهار کرد: به طور قطع همراهی و همگامی بین مسئولان نتیجه‌اش، بهتر انجام شدن کارها و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم خواهد بود.

وی با اشاره به دستاوردها و فعالیت‌های اخیر دولت در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: دسترسی به اهداف موجود و موفقیت در کارها در گرو همدلی و وحدت است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه جلسات شورای اداری بهترین ظرفیت برای مسئولان است که عملکردهای یکدیگر را نقد کنند و راهکار ارائه دهند، خاطرنشان کرد: کارها و اقدامات خوبی توسط دولت و شخص رییس جمهور انجام شده که لازم است در فضای عمومی بیان شود و در عرصه امیدآفرینی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است، یادآور شد: فضای عمومی جامعه باید از اقدامات انجام شده مطلع شود و به درستی این دستاوردها تبیین شود.

شعبانی با اشاره به برگزاری جلسات شورای اداری استان در برخی از شهرستان‌ها، اظهار کرد: خوب است در جلساتی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، از مردم همان منطقه دعوت شود تا در حضور مدیران استان مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: با این اقدام تعامل و مردمی بودن دولت به معنای واقعی کلمه رخ خواهد داد و یک شهروند مشاهده می‌کند که می‌تواند به راحتی به همه مسئولان استان نقد و حرف خود را بیان کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: البته خیلی از این نقدهای که مطرح می‌شود جواب دارد که با بیان آن در این جلسات پاسخ مناسب آن نیز منتشر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در سفرهای شهرستانی و شورای اداری که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، علاوه بر مسایل اقتصادی به مشکلات دیگر آن منطقه نیز باید رسیدگی شود، گفت: مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار