فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در یادداشتی روز ملی اصناف را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۰۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده به مناسبت یکم تیر روز ملی اصناف در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

یادداشت فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ به مناسبت یکم تیر، روز ملی اصناف

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

بدون شک نقش بی بدیل اصناف برکسی پوشیده نیست، اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیت های بیشماری در کشور شده است.

اصناف به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، می توان در راستای شعار سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به " مهار تورم و رشد تولید " مزین شده است، از پتانسیل عظیم آن جهت بهبود فضای کسب و کار و اشتغال در کشور استفاده بهینه کرد.

سپاه ناحیه ساوجبلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره هزاران شهید اصناف و تبریک روز ملی اصناف به جامعه خدمتگزار اصناف و بازاریان شهرستان ساوجبلاغ، از تلاش‌ها و خدمات بی شائبه این قشر تلاشگر در راستای کمک به تولید و رونق چرخ های اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد و امیدوارم در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی و خدمت به رشد و اعتلای ایران اسلامی پیروز و سربلند باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها