فرمانده سپاه سلمان:

اوقات فراغت فرزندان نباید به بطالت بگذرد

سردار شفائی گفت: ما باید تلاش کنیم تا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ما به بطالت نگذرد و باید بتوانیم باعث رشد و پرورش فرزندان خود باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۲۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه طرح های تابستانی "نوجوانه ها"ی شهرستان زهک اظهار داشت: یاد و خاطره همه شهدای عزیز به خصوص شهید دکتر چمران را که امروز سالروز شهادت ایشان است و از اسطوره های دوران ماست را گرامی می داریم.

وی افزود: بسیج مفتخر است که در عرصه های مختلف با بهره مندی از تمام ظرفیت ها به دنبال انجام ماموریت مقدس خود می باشد که یکی از مهم ترین آن ها تربیت و پرورش فرزندان است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: یکی از مهم ترین عرصه ها که نیازمند است تا با تمام توان و بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای آن اقدام کنیم مسئله تعلیم و تربیت است که مورد توجه ویژه دشمنان قسم خورده انقلاب نیز است.

سردار شفائی افزود: دشمنان ما از دیرباز بسیار تلاش کردند تا با جنگ ترکیبی و تمام عیار خود در باورهای مردم ما به خصوص جوانان و نوجوانان تغییر بوجود بیاورد و آنان را نسبت با آینده انقلاب ناامید کنند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان ما در اقدام نابخردانه خود در سال قبل که به دنبال ضربه زدن به فکر و ذهن مردم عزیز ما بودند شکست خوردند؛ آن ها تلاش داشتند تا با جنگ ترکیبی که راه انداختند باورهای مردم ما را تغییر دهند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  پیروزی های پی در پی جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی و تعالیم روح بخش دين مبین اسلام است؛ ما باید تلاش کنیم تا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ما به بطالت نگذرد و باید بتوانیم باعث رشد و پرورش فرزندان خود باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار