خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

میزان بهره مندی استان از ظرفیت های ریلی افزایش خواهد یافت

استاندار قزوین عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده میزان بهره مندی استان از ظرفیت های ریلی افزایش خواهد یافت.  
کد خبر: ۹۵۲۱۳۹۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه احداث خط دوم ریلی قزوین-زنجان اظهار داشت: یکی از عمده ترین مزیت های استان قرار گرفتن در شاهراه های ارتباطی شرقی-غربی و شمالی- جنوبی کشور به صورت جاده ای و ریلی است. 

وی با بیان اينکه به هر میزان که بتوانیم بر توسعه این ظرفیت تمرکز کنیم استان از منافع بیشتری بهره مند می شود، گفت: برنامه ریزی های لازم برای افزایش بهره مندی استان از این ظرفیت ها انجام شده و با جانمایی شهرک های صنفی و صنایع جدید در کنار خطوط ریلی، از این فرصت برای توسعه استان استفاده خواهیم برد.

این مسئول افزود: در همین راستا بازسازی ایستگاه راه آهن قزوین و عملیاتی شدن ارتباط بین شمال و جنوب از محل راه آهن در دستور کار قرار دارد که در این راستا در سفر رئیس جمهور به استان مصوباتی داشته ایم و امروز با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و مدیرعامل راه آهن این موضوعات مورد پیگیری قرار گرفت. 

استاندار قزوین اضافه کرد: دو خطه شدن راه آهن تهران به غرب کشور با اجرای وعده های راه آهن و تسهیل گری در جهت استفاده مناسبت تر از فضای ریلی در مکان هایی که از شهر عبور می کند، عملیاتی خواهد شد. 

استاندار تاکید کرد: احداث زیرگذر و دیوار محافظ و رعایت ملزومات زیست مردم موضوعاتی است که به عنوان تعهدات راه آهن پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار