حجت‌الاسلام شیرزادی در گفتگو با بسیج:

یکی از درس‌های مکتب امام جواد(ع) موقعیت شناسی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: یکی از درس‌های مکتب امام جواد(ع) موقعیت شناسی است و اگر انسان موقعیت‌شناس نباشد جریانات او را می‌رباید و موجب هلاکت او می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت به مناسبت شهادت جواد الائمه (ع) اظهار کرد: یکی از درس‌های مکتب امام جواد(ع) موقعیت شناسی است و اگر انسان موقعیت‌شناس نباشد جریانات او را می‌رباید و موجب هلاکت او می‌شود.

وی افزود: موقعیت‌شناس یعنی زمان شناس باشد اگر زمان شناس نباشد هلاک خواهد شد، انسان موقعیت شناس در فتنه‌ها دینش سالم می‌ماند و از هجمه‌ها در امان می‌ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: اگر زمان شناس نباشد و موقعیت فعلی را درک نکند، توسط جریانات موجود در جامعه هلاک خواهد شد.

وی با بیات اینکه موقعیت‌شناس یعنی به موقع سخن بگوید، سکوت کند، موضع گیری و اعتراض به حق داشته باشد، گفت: انسان مومن باید جریانات موجود در جامعه را بشناسد و حق را از باطل تشخیص دهد و مراقب باشد از جریان حق فاصله نگیرد و از حق تبعیت کرده و با جریان باطل مقابله و مبارزه کند.

شیرزادی تصریح کرد: انسان مومن اگر می‌خواهد از هلاکت نجات پیدا کند چاره‌ای ندارد جز اینکه ببیند چه جریانی در مسیر امامت و ولایت است و چه جریانی در مسیر انقلاب و اصول انقلاب و ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و آن گروه را بشناسد  و با حق همراه باشد، این انسان می‌تواند از هلاکت نجات پیدا کند و سعادتمند در زندگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار