نشست هم اندیشی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به منظور گرامیداشت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۳۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار ایرج پرویزیان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: صبح امروز جلسه هم اندیشی و تعامل و هم افزایی بین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با سازمان بسیج اساتید در خصوص مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در راستای حضور حماسی ۳۰ هزار استاد بسیجی سراسر کشور در این مراسم در محل دفتر مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور بعضی از اعضا هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی تشکیل شد.

دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد مدیرکل انتقال خون و گروه سلامت بهداشت و محیط زیست جامعه پزشکی و عضو بسیج اساتید استان در این نشست به شخصیت علمی و فرهنگی و اندیشه های شهید چمران اشاره و پیشنهادات خود را درباره چگونگی برگزاری مراسم بیان کردند .

در این نشست و  پس از مشورت و ابراز نظر اعضای جلسه مقرر شد 
مجموعه اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی و ادارات و سازمان های حوزه بهداشت و درمان در این مراسم شرکت فعال داشته باشند و برای تعداد ۱۰۰ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی و بسیج جامعه پزشکی دعوت نامه کتبی شرکت در مراسم تهیه و تحویل گردد.

همچنین مقرر شد، با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در کلیه مراکز آموزشی و درمانی و بهداشتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر ادارات و سازمان های حوزه بهداشت و درمان استان پوستر و بنرهای مربوط به مراسم در تابلو های اعلانات نصب شود.

 اطلاع رسانی مراسم در بستر فضای مجازی و گروه‌ها و کانالهای وابسته به سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی و سایر ادارات بهداشت و درمان و اهداء بسته های فرهنگی متناسب با مراسم با همکاری و هماهنگی بسیج اساتید به میهمانان از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار