دوست پرست در گفتگو با بسیج:

اختتامیه دوسالانه «حبیب حرم» ۱۶ مهر ماه برگزار می‌شود

همدان-مسئول دبیرخانه شهدای مدافع حرم کشور گفت: امسال دوسالانه سوم «حبیب حرم» با هشتمين سالگرد شهادت سردار همدانی مصادف می‌شود که در مهرماه اختتامیه آن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

بهرام دوست پرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری برنامه دوسالانه «حبیب حرم»، اظهار کرد: ما موفق شدیم دوسالانه اول و دوم را در تهران انجام دهیم.

وی با بیان اینکه متولی این برنامه مرکز تحقیقات جنگ سپاه، سردار نائینی است، افزود: امسال دوسالانه سوم با هشتمين سالگرد شهادت سردار همدانی مصادف می‌شود که در مهرماه اختتامیه آن برگزار می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی هنری سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: در بخش شعر، خاطره، داستان، رمان، پژوهش، مستندنگاری و در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، سیاسی، بین المللی و نظامی کار می‌شود و اکنون مشغول جمع آوری کتاب‌ها برای انتشارات در سطح کشور هستیم.

وی ادامه داد: در بخش بین الملل رقیه کریمی، از نویسندگان همدانی، کُتبی را که خارج از کشور پیرامون جبهه مقاومت یا شهدای مدافع حرم و یا خاطرات رزمندگان مدافع حرم است، جمع آوری می‌کند که در مرداد و شهریور ماه داوری می‌شود و اختتامیه آن ۱۶ مهر در تهران برگزار می‌شود.

دوست پرست ابراز کرد:  در این راستا پیرامون جبهه مقاومت و خاطرات شهدای مدافع حرم در داخل کشور و خارج از کشور همچون پاکستان، افغانستان، لبنان، نیجریه و کشورهایی که در بحث جبهه مقاومت دخیل بودند و خاطرات رزمندگان مدافع حرم چه ایرانی و چه غیرایرانی، بحث خود جبهه مقاومت و شکل گیری، تداوم و اهداف آن و کتاب های متنوعی که در ایران و خارج از ایران قلم زده شده است، جمع آوری می‌کنیم که به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار