خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛  

بهره‌گیری از ایده‌های جدید فرهنگی موجب افزایش کیفیت این برنامه ها می شود

  اسمعیلی عنوان کرد: بهره‌گیری از ایده‌های جدید و جذاب در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک بین بنیاد و تبلیغات اسلامی استان قزوین می‌تواند محتوا و کیفیت این برنامه‌ها را پررنگ‌تر و کیفی‌تر کند.  
کد خبر: ۹۵۲۰۸۹۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و هیئت همراه در دیدار با سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، به تشریح فعالیت‌های فرهنگی این اداره‌کل پرداخت و گفت: ایجاد شبکه کنش‌گران دختران و پسران دبیرستانی به منظور ترویج گفتمان دینی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی افزود: در این طرح، دانش‌آموزان بعد از گذران دوره‌های مربوطه در مدارس و سطح جامعه حضور می‌یابند و گفتمان‌های دینی را در راستای جهاد تبیین انجام می‌دهند.

پورآرین گفت: تقویت تعاملات و همکاری‌های برنامه‌های فرهنگی بین تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌تواند این نهاد را در تحقق ترویج ارزش‌های دینی بین مردم کمک بسزایی کند.

این مسئول افزود: مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی آمادگی کامل در تقویت اجرای برنامه‌های فرهنگی با بنیاد و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر را دارند تا بتوانند در انجام رسالت‌شان موفق‌تر باشد.

در ادامه این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک بین بنیاد و تبلیغات اسلامی استان قزوین می‌تواند محتوای این برنامه‌ها را پررنگ‌تر و کیفی‌تر کند که تحقق این مهم منجر به استقبال آحاد جامعه به‌ویژه نسل امروز خواهد شد.

وی به پیام‌آوران ایثار اشاره کرد و گفت: این عزیزان روایتگر حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند که با حضور در برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی می‌توانند آحاد جامعه را بیشتر با اهمیت و چرایی آن دوران آشنا کنند.

این مسئول افزود: همچنین بنیاد برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله یادواره‌های شهدا در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌کند که حضور روحانیون در این برنامه‌ها می‌تواند در تبیین آرمان‌های انقلاب بین مردم موثر باشد.

گفتنی است در این نشست، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین پیرامون تقویت همکاری‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار