مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سازمان بسیج سازندگی آمادگی خود را برای حمایت از دانش آموختگان این دانشگاه در راستای توسعه اشتغال پایدار اعلام می نماید.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۶۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج« علی ملک زاده» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در دیدار با رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان عنوان کرد:  ایجاد اشتغال خرد و خانگی وکمک به اشتغال پایدار در استان ایلام از جمله برنامه های شاخص سازمان بسیج سازندگی در طول سال 1402خواهد بود و شرایط لازم برای دریافت تسهیلات فارغ التحصیلان دانشگاه علمی و کاربردی که از  مهارت و تخصص های لازم بهره مند هستند فراهم است.

وی با اشاره به آموزشهای مهارتی و تخصصی دانشگاه علمی و کاربردی بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی آمادگی خود را برای حمایت از دانش آموختگان این دانشگاه در راستای توسعه اشتغال پایدار اعلام می نماید.

ملک زاده با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ از مانده سال ۱۴۰۱ و بودجه اختصاصی سال جاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد بیان کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر با استقبال دانشجویان از رشته های مهارتی در دانشگاه علمی و کاربردی مواجه هستیم و  همین امر منجر شده تا سازمان بسیج سازندگی تمام تلاش خود را برای فراهم شدن شرایط لازم و ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های مهارتی بکار گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: فراگیری تخصص و مهارت برای دانشجویان  نشان می دهد که جامعه ما در حال عبور از نگاه کارمندی و پشت میز نشینی است و برای فراگیر شدن این امر مهم در بین جوانان، نیازمند تعامل بیشتر دانشگاهها هستیم.

دکتر منصور احمدی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تعامل و مشارکت با فعالیت های سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: مهارت و صلاحیت حرفه ای از جمله مواردی است که نیاز جامعه امروزی است و می تواند متضمن آینده جوانان باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار طرفین بر عقد تفاهمنامه همکاری هر دو دستگاه تاکید کردند.

ارسال نظرات