امام‌جمعه چرداول گفت: باقی‌مانده گروهک منافقین باید به سزای اعمالشان برسند و مجامع بین‌الملل اقدامات این گروهک را محکوم کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۹۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

حجت‌الاسلام محمدجواد قنبر بیگی امام‌جمعه چرداول در گفتگو با خبرنگار رسانه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای رسیدن به پیشرفت‌های امروزه مسیر پرفراز و نشیبی طی شده و کشوری که حتی سیم‌خاردار هم نداشت در مقابل قدرت‌های دنیا ایستاده و به پیشرفت دست‌یافته است.

وی افزود: سرویس‌های بیگانه هر بار یک نوع توطئه جدید را پایه‌ریزی می‌کنند تا به اهداف شوم خود برساند و می‌توان گفت در طول تاریخ انقلاب اسلامی از هر روشی برای براندازی ایران استفاده شده؛ ولی نتیجه نداده است چرا که این کشور دارای رهبری فرزانه و آگاه است که مردم در مقاطع مختلف در کنار رهبر خود و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

قنبر بیگی در ادامه گفت: دشمنان امروز از دستاویزهای مختلف برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و از گروهک‌های مختلفی کمک می‌گیرند که یکی از آن‌ها گروهک منافقین است.

امام‌جمعه چرداول خاطرنشان کرد: بحث‌هایی که امروزه مطرح می‌شود فقط یک مدل بهانه‌گیری برای ایجاد اجماع علیه ملت ایران است و در تاریخ انقلاب اسلامی جریان‌هایی مانند منافقین در لحظه رنگ عوض کرده و خود را حامی انقلاب اسلامی و دین اسلام معرفی می‌کند؛ ولی در واقعیت چیز دیگری است.

وی بیان داشت: گروهک منافقین یک جریان سازمان‌یافته با تغییر پوستری ظاهری بعد از انقلاب اسلامی است که مقاصد شوم خود را از طریق جوانانی که به دام انداخته بود پیاده‌سازی کرده و مسئول کشتار بیش از 17 هزار ایرانی اعم از زن، مرد و کودک و پیر است که بدون هیچ دلیل خاصی و فقط برای مقاصد شوم این گروهک کشته شده است.

قنبر بیگی عنوان داشت: اقدامات گروهک منافقین از دوران دفاع مقدس و همکاری با صدام رنگ و بوی تازهایی به خود گرفت و منافقین هم با رژیم بعثی همکاری می‌کردند تا اینکه در عملیات مرصاد بساط آن‌ها برچیده شد؛ ولی خاطرات جنایت‌های آن‌ها حتی در ایلام و مهران در ذهن مردم باقی است.

وی تصریح کرد: مجامع جهانی امروز باید جنایت‌های گروهک منافقین را محکوم کرده و ته‌مانده‌های آن را به سزای اعمالشان برسانند.

 

ارسال نظرات