فرمانده سپاه سلمان:

ذره ای از امنیت مردم کوتاه نخواهیم آمد

شهید اردشیر خطیبی ادامه دهنده شهدابزرگ منطقه سیستان همچون میرحسینی‌ها، عالی، فارسی، هراتی، خدری و سایر شهدای بزرگواری است که با اعتقاد راسخ جان خود را در مسیر انقلاب فدا کردند و امروز این شهید با حماسه خود یاد و خاطره همه شهداء این خطه را زنده کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۳۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در رابطه با شهادت یکی از بسیجیان در شهرستان هامون پیامی صادر کرد.


در این پیام آمده است:

روز گذشته یکی از بسیجیان غیور و ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی در راستای مقابله با افراد شرور و مزدور استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت رسید و جان خود را فدای میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران نمود.

بسیجی شهید عزیز و بلندمرتبه اردشیر خطیبی یک بار دیگر به همگان اثبات کرد که سیستان و بلوچستان مهد تربیت و پرورش مردمانی انقلابی است که جان خود را با افتخار و اعتقاد راسخ فدای میهن اسلامی، انقلاب و ملت قهرمان خود می کنند و این خطه از کشور مقدس ایران را که به تعبیر امام خامنه ای عزیز "تنگه احد" نامگذاری شده است رها نخواهند کرد.

این بسیجی عزیز امروز توانست با شجاعت، اعتقاد و غیرت مثال زدنی خود، اقدامی ارزشمند را در مقابله با اشرار مزدور انجام دهد و حماسه ای بزرگ را به کتاب پرافتخار ایران اسلامی افزون نماید.

شهید عزیز اردشیر خطیبی ادامه دهنده شهدای بزرگ منطقه سیستان همچون میرحسینی‌ها، عالی، فارسی، هراتی، خدری و سایر شهدای بزرگواری است که با اعتقاد راسخ جان عزیز خود را در مسیر انقلاب فدا نمودند و امروز این شهید با حماسه خود یاد و خاطره همه شهدای عزیز این خطه را زنده نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داشتن بسیجیان و پاسداران با تقوا و جان بر کف که در راستای امنیت جامعه و نظام اسلامی ایثار و از خودگذشتگی دارند و جان خود را فدای انقلاب، میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران می نمایند، افتخار می کند.

سپاه پاسداران مهد تربیت رزمندگان غیور و مخلص ایران اسلامی است که تا آخرین نفس تنگه احد انقلاب را رها نخواهند کرد؛ ایثار و از خودگذشتگی زیبنده این انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند اما اجازه جولان مزدوران استکبار جهانی را در این خاک مقدس نمی دهند.

اینجانب به مردمان شریف، نجیب و انقلابی استان سیستان و بلوچستان اعلام می دارم که فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذره ای از امنیت کشور و ملت کوتاه نخواهند آمد و تا آخرین نفس در مقابل استکبار و مزدورانشان ایستادگی خواهند کرد.

سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار