برگزاری سومین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر

سومین مرحله از فراخوان گروهان های گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر روز گذشته در نمازخانه این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۴۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

برگزاری سومین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، سومین مرحله از فراخوان گروهان های گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر روز گذشته در نمازخانه این حوزه با حضور فرمانده این حوزه، فرمانده گردان، فرمانده گروهان جنوب گردان امام حسین علیه السلام برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر گفت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بوده که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف در سطح نواحی انجام می‌پذیرد.

علی احمدنیا  در خصوص این فرخوان نیز عنوان داشت: در این دوره از فراخوان گروهان های گردان بیت المقدس تهدیدات و فرصت های فضای مجازی، آموزش های آمادگی و انسجام لازم گردانی طی کلاس هایی با حضور مربیان مربوطه برگزار شد.

احمدنیا  تصریح کرد: مأموریت اصلی بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدات و فرصت های فضای مجازی و حقیقی نیز جزیی از مأموریت‌های بسیج است که گردان‌های بیت‌المقدس در جهت انجام این مأموریت ها نقش آفرینی می کنند.

پایان خبر/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار