خبرهای داغ:

قرارگاه جهادی «عهد خدمت»،اعزام ۵ هزار دانشجوی جهادگر به مناطق محروم خوزستان

نشست قرارگاه دانشجویی عهد خدمت بسیج دانشجویی خوزستان و رونمایی از تیزر و پوستر این قرارگاه با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان و اعضای کارگروه های تخصصی این قرارگاه جمعی از نخبگان جهادی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۹۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ در ابتدای جلسه دکتر شاهوار پور، مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از گروه های جهادی استان تقدیر و تشکر کرد و افزود؛ مقام معظم رهبری در این چند سال اخیر به لزوم حرکت های جهادی و تلاش گروه های جهادی بخصوص دانشجویی تاکید کرده اند لذا نیاز است این کار جهادی ارتقاء بیشتری به نسبت قبل پیدا کند همچنین متناسب با ظرفیت گروه های دانشجویی این حرکت ها خلاقانه تر و تخصصی تر بشوند.

 

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی سخنانی در این خصوص عنوان نمود.

 

  حجت الاسلام رایگان گفت؛ خداوند در قرآن کریم می فرماید ذره ای کار خیر یا شر انجام دهید، آن را مورد محاسبه قرار میدهد . 

 

وی اضافه کرد؛  در روایات آمده است اگر نسبت به امری نیت بدی داشته باشید ولی انجام ندهید برای شما گناه نوشته نمی شود ولی محاسبه می شود یعنی اینکه خداوند نیات خیر را از سر رحمت خود برای افراد محاسبه می کند ولی نیات بد را در نامه عمل نمی آورد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی بیان کرد ؛ عده‌ای فقط نیت امر خیری  دارند و عده ای علاوه بر نیت کار خیر، در عمل به آن کار هم می پردازند . مثل عزیزانی که در حال برنامه ریزی و انجام اردوهای جهادی می باشند که ثواب عمل برای این افراد دو چندان است. 

در ادامه دبیر قرارگاه جهادی عهد خدمت به توضیح و شرح ستاد و برنامه های آن برای تابستان ۱۴۰۲ در استان خوزستان پرداخت

 

همچنین دبیران عرصه فرهنگی ، اقتصاد و دامپزشکی ستاد عهد خدمت به لزوم ترویج گفتمان جهادی در سطح جامعه بخصوص دانشگاه ها مطابق با نگاه مقام معظم رهبری تاکید کردند.

 

زمان آغاز هجرتها از ۱۵ تیرماه تا ۳۰ مردادماه می‌باشد. دراین اردوها جهادگران دانشجو و فارغ‌التحصیل در عرصه های مختلف موردنیاز مناطق محروم خدمت رسانی میکنند.

 

همچنین در پایان از تیزر و پوستر عهد خدمت دانشجویان جهادگر خوزستان رونمایی شد و به امضا در آمد 

 

ثبت نام از طریق لینک:

https://b2n.ir/jahadkhz

و یا نام و نام خانوادگی و نام دانشگاه خود را به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۱۱۹۴۹۶۲ پیامک کنید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار