خبرهای داغ:
پیام تسلیت سردار زهرایی در پی شهادت شهید مدافع امنیت «سجاد امیری»

یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهید امیری را همیشه در قلب خود نگاه خواهیم داشت

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور پیام تسلیتی در پی شهادت جهادگر بسیجی و مدافع امنیت سجاد امیری مسئول گروه جهادی پیروان قرآن کریم کرمانشاه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۱۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهید امیری را همیشه در قلب خود نگاه خواهیم داشت

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور پیام تسلیتی در پی شهادت جهادگر بسیجی و مدافع امنیت سجاد امیری مسئول گروه جهادی پیروان قرآن کریم کرمانشاه صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»

«آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند.»

چندین سال تلاش و زحمات شبانه روزی و بی وقفه برادر سجاد امیری جهادگر بسیجی گروه جهادی پیروان قرآن کریم کرمانشاه برای خدمت به محرومین،همچنین دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و حضور فعال در سنگر دفاع از امنیت جمهوری اسلامی ایران از اقدامات شایسته و خدا پسندانه این مجاهد الهی بود؛ یاد و خاطره مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر ایشان را همیشه در قلب خود نگاه خواهیم داشت.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این جهادگر بسیجی، از خداوند منان برای خانواده، نزدیکان، همرزمان و سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها