خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی صادقی:

نگاه ویژه رهبر انقلاب به عملکرد اقشار بسیج / چه کسانی در محور حلقه های صالحین هستند؟

نماینده، ولی فقیه در سپاه بر لزوم انسجام کار بسیج در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: حلقه‌های صالحین در این راستا نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۶۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

نگاه ویژه رهبر انقلاب به عملکرد اقشار بسیج / چه کسانی در محور حلقه های صالحین هستند؟
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سومین نشست تخصصی استادیاران سازمان بسیج فرهنگیان امروز با حضور حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در این نشست،  اظهار کرد: رهبر انقلاب نگاه خاصی به عملکرد بسیج به ویژه در برخی اقشار داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نقطه مبنایی اثر گذار و سنگ بنا را آموزش و پرورش برشمرد و با تأکید براینکه دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تصرف راه آینده نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نوجوانان و جوانان ما آینده سازان این مملکت و نظام هستند و دشمن این عزیزان ما را هدف گرفته است.

لزوم انسجام کار بسیج در آموزش و پرورش
حجت الاسلام حاجی صادقی بر لزوم انسجام کار بسیج در آموزش و پرورش تأکید کرد و با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در این راستا نقش مهمی دارند، اضافه کرد: خانواده ها، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان باید محور‌های این برنامه‌ها باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی عمامه بر سر روحانیت را مظهر آرم نبوت و فدای دین شدن دانست و اظهار داشت: با نگاه حاج قاسمی باید وارد میدان شویم.

نماینده، ولی فقیه با بیان اینکه رهبر انقلاب معجزه خداست، خاطرنشان کرد: باید نهایت استفاده را از رهنمود‌ها و بیانات راهبردی مقام معظم رهبری ببریم، وجود رهبر انقلاب شاگردانی مثل حاج قاسم را تربیت کرده است.

ت/۲۶۲۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار