یاسر محمدی از تولید فیلم‌های کوتاه در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۶۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ یاسر محمدی؛ مسئول سازمان بسيج هنرمندان قم اقدامات کوتاه مدت و میان این سازمان را در خصوص طرح عفاف و حجاب تشریح کرد.

وی افزود: از هنرمندان عفیفه در رشته‌های نقاشی, صنایع دستی, ادبیات داستانی و شعر با حضور مسئولین محترم انجمن‌های هنری سازمان تجلیل و تقدیر شد.

ریاست سازمان بسیج هنرمندان استان قم در خصوص تولید فیلم‌های کوتاه توضیح داد: تولید فیلم کوتاه بلاک با همکاری قرارگاه ۱۹ دی، اجرای نمایش در هفته عفاف و حجاب و تولید فیلم کوتاه بهار با همکاری بسیج هنرمندان استان جهت پخش در شبکه‌های ملی, استانی و فضای مجازی در هفته عفاف و حجاب در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

یاسر محمدی در ادامه افزود: فراخوان ایده عفاف و حجاب جهت تولیدات رسانه‌ای با اعضای محترم انجمن های هنرهای نمایشی و فیلم منتشر شده است. همچنین تولید پادکست و ویدئو کلیپ در حد امکانات موجود در دستور کار قرار دارد و پیش تولید نماهنگ آیت الله بافقی در حرم مطهر با شعرخوانی برادر کاویانی و پیش تولید نقاشی با شن در مرحله ی سناریو با موضوع عفاف و حجاب در حال انجام می‌باشد.

وی در انتها افزود: آیین رونمایی و آغاز رویداد ملی عفاف و حجاب " مستوره" افتتاحیه در دهه کرامت با حضور سردار موحد در حرم مطهر (انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان قم به عنوان دبیرخانه این رویداد) اختتامیه در آبان ماه انجام می‌گردد.

ارسال نظرات