خبرهای داغ:

تأکید فرماندار نهاوند بر جذب اعتبارات استانی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲

همدان-فرماندار نهاوند بر جذب اعتبارات استانی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ تأکید کرد و گفت: مدیرانی که کم کاری کرده‌اند تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ زمان دارند این اعتبارات استانی را جذب شهرستان کنند.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۱۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند اظهار کرد: هدف از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی این است که مدیران شهرستان به اعتبارات استانی و ملی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم با تمام قوا تلاش می‌کند تا پروژه‌های زمین مانده دولت را به سرانجام برساند که عمده اعتبارات در سفر ریاست جمهوری به پروژه‌های بالای ۶۰ درصد اختصاص داده شده است.

فرماندار نهاوند گفت: مدیران با درصد استانی خود را بسنجند و در جذب اعتبارات استانی، میانگین استانی را مد نظر بگیرند، متاسفانه با توجه به این میانگین شهرستان نهاوند ۱۰ درصد پایین‌تر از اعتبارات استانی را جذب کرده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات استانی محدود است و با توجه به اهمیت پروژه‌ها اعتبارات تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: نماینده مردم نهاوند در جذب اعتبارات ملی مدیران شهرستان را همراهی کند تا اعتبارات ملی بیشتری را جذب شهرستان کنند.

احمدوند بر جذب اعتبارات استانی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ تأکید کرد و گفت: از مدیرانی که توانسته‌اند جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی داشته باشند کمال تقدیر و تشکر را دارم و مدیرانی که کم کاری کرده‌اند تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ زمان دارند این اعتبارات استانی را جذب شهرستان کنند.

وی با توجه به اینکه اعتبارات استانی محدود است، افزود: برخی هزینه‌ها به صورت کارشناسی نشده در شهرستان انجام و هزینه اضافه‌ای روی دست شهرستان گذاشته، که باید تعیین تکلیف شوند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: مدیران که از وزیر یا مدیر ارشدی که در  شهرستان با دعوت نماینده حاضر شده و وعده‌هایی هم داده‌اند، با توجه به کمبود فرصت با کمک نماینده مردم جذب اعتبارات مورد نظر را عملی کنند.

وی با اشاره به آغاز فصل گرما خطاب به مدیران ادارات گفت: فصل گرما آغاز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ادارات مد نظر باشد، پس از ساعت اداری به موضوع خاموشی  کولر و انرژی توجه داشته باشند.

احمدوند در خصوص ساعت کاری مدیران بیان کرد: مدیران موظف هستند ساعت ۶ در محل کار حضور داشته باشد تا مراجعه مردم هم در ساعت اعلام شده فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات