مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز ‌گفت: جهادگران پیروان راستین شهدا هستند و لازم است رسانه‌ها عظمت حماسه خدمات رسانی آن‌ها را به تصویر بکشند و بازتاب دهند.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۰۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با اشاره به اینکه شهید مهدی باکری در دوران تصدی مسئولیت هدایت شهرداری ارومیه به طور ناشناس گل و لای خانه پیرزنی سیل زده را تخلیه می‌کرده است، اظهار داشت: هیچ منطقی به جز عشق به خدمت به هموطنان، رفتن تا کمر در گل و لای و‌ خدمات رسانی به مردم وحشت زده از سیل، رانش زمین و ریزش کوه را در اوج حادثه توجیه نمی‌کند و این عزم و اراده بزرگ که یادآور حماسه دفاع مقدس است و باید از طریق رسانه‌ها بازتاب پیدا کند، تا مردم بدانند همچنان مردانی از جنس دلاوران دفاع مقدس در راه خدمت به مردم همواره آماده و جان بر کف هستند.

جهادگران پیروان راستین شهدا هستند/ رسانه‌ها عظمت حماسه جهادگران را بازتاب دهند

وی با بیان اینکه حضور به موقع جهادگران و دعوت مردم به آرامش در اوج حادثه سیل و رانش زمین قابل تقدیر است، تصریح کرد: حضور به موقع جهادگران در منطقه حادثه دیده جاده چالوس علاوه بر اینکه نشان شجاعت جهادگران دلاور استان البرز است، باعث آرامش و دلگرمی مردم مضطرب شد و این مسأله بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه حماسه جهادگران باید در تاریخ ثبت شود، عنوان کرد: نویسندگان و اهل قلم در برابر ثبت حماسه جهادگران در تاریخ مسئول هستند.

سردار اسلامی با اشاره به حمایت از انتشار کتاب‌های که حماسه جهادگران البرزی را بازگو کند، خاطرنشان کرد: عشق جهادگران بسیجی به مردم باید در تاریخ ثبت شود و به همین سبب از نویسندگان می‌خواهیم با ورود در این عرصه حماسه جهادگران البرزی را در تاریخ ماندگار سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار