مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان عنوان كرد

مسئولین با سرلوحه قراردادن شعار سال، پیگیری و رفع موانع تولید را در اولویت قرار دهند

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت: مسئولین با سرلوحه قراردادن شعار سال ، پیگیری مشکلات صنعتگران، تولید کنندگان و رفع موانع تولید را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو جیرفت، با بیان لزوم تعهد تمام مسئولین به اجرای شعار سال خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با آینده نگری خود نقشه راه را برای همه ترسیم کرده اند و تنها راه برون رفت کشور از مشکلات توجه به تولید و صنعت گران این عرصه می باشد.

حجت قاسم پور گفت: صنعتگران باید بتوانند با سهولت بهتری رو در رو مشکلات خود را مطرح کنند و مسئولین باید با بازدید های مکرر، مشکلات صنعت گران را لمس و برای رفع آنها اقدام جهادی انجام دهند.

وی با بیان لزوم رفع چالش های پیش رو در بخش صنعت افزود: باید با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع چالش‌ها و مشکلات، بهترین خدمات به صنعتگران ارائه شود.

در این بازدید که یحیی مالکی، مدیر شهرک های صنعتی جنوب استان و سلیمانی، مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان جیرفت، ایشان را همراهی می‌کردند، مدیر کارخانه آرد الماس جیرفت خواستار افزایش سهمیه آن کارخانه و مدیر کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن نیز خواهان خرید محصولات تولیدی این منطقه توسط دستگاههای متولی برای عدم خروج سرمایه از شهرستان و رونق تولید و اشتغال شد.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار