خبرهای داغ:

نشست برنامه ریزی جمع آوری و انتشار کتب شهدا شهرستان شاهرود برگزار شد

شاهرود_ با حضور فرمانده سپاه استان، امام جمعه شاهرود و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و فرمانده سپاه شهرستان، نشست هماهنگی و برنامه ریزی جمع آوری و انتشار کتب شهدا این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

نشست برنامه ریزی جمع آوری و انتشار کتب شهدا شهرستان شاهرود برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص تهیه کتاب شهدای شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مسئول ستاد کنگره شهدای استان و شهرستان شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و شهردار شاهرود در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این نشست با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط امروز جامعه در برابر جنگ ترکیبی دشمنان بسیار اهمیت دارد و در این راستا باید در نشر سیره و مکتب شهدا در جامعه تلاش کنیم و یکی از این کار‌ها تدوین کتب شهدا است که باید در امر با توجه به ظرفیت ستاد کنگره شهدای استان و شهرستان استفاده و در این امر تسریع شود.
حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز با تاکید بر جمع آوری آثار و نشر آثار در جامعه در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره و فرهنگ ایثار و شهادت بر برنامه ریزی و تشکیل کمیته نگارش تصریح کرد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در این راستا در ادارات و سازمان‌های دولتی تاکید و بر پشتیبانی از این امر تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز با اشاره به اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود بر تلاش کمیته‌های اجلاسیه شهدا در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و کمک در تولید و نشر آثار شهدا تاکید نمود.
در این نشست در راستای جمع آوری و انتشار کتب شهدا شهرستان شاهرود بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد در این راستا سریع‌تر اقدامات اجرایی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها