فرمانده سپاه سلمان:

امروز انقلاب امام راحل پرچم دار مبارزه با استکبار است/ سربلندی کشور در تمسک به ولایت فقیه است

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همزمان با سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۴۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همزمان با سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه بیانیه ای را صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وظیفه‌ اول ما این است كه صلابت و ابهت و عزت انقلاب را حفظ كنیم و راه امام را با قاطعیت ادامه دهیم. امام خامنه‌ای مدظله العالی

چهاردهم خردادماه، سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادآور بزرگمردی از سلاله پاک رسول الله و عالم و عارف مجاهدی است که با معرفت عمیقی که از اسلام ناب محمدی داشت توانست به ملت آزاده مسلمان جهان، هویت و جایگاه ارزانی بدارد.

در برهه ای از زمان که جهان به بلوک شرق و غرب تقسیم می شد و این قدرت های مادی تلاش داشتند تا جهان را با سرعت به سمت تاریکی مطلق منتهی سازند؛ این امام خمینی رحمت الله علیه بود که با شعار نه شرقی و نه غربی توانست انفجاری از نور را از دل تاریکی رقم بزند و با بنا نهادن نظام مقدس جمهوری اسلامی همگان را به سمت ذات قدسی الهی دعوت و به سمت نور رهنمون سازد.

امروز سربلندی ملت قهرمان ایران و جبهه جهانی مقاومت در تمسک به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نگاه عمیق معنوی امام راحل بنا و توسط امام خامنه‌ای مدظله العالی امتداد پیدا کرد. سربلندی ملت ایران در گذر از همه سختی ها، فشارها و تحریم ها و پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه های گوناگون، حاصل اصل مترقّی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی، برخاسته از تفکر ناب و خلاقانه امامین انقلاب است.

امروز آن انقلابی که امام خمینی رحمت الله علیه با نگاه الهی و معرفت خالص بنا نهاد پرچم دار مقابله با استکبار جهانی گشته و توانسته است مأوا و مامنی برای مستضعفین جهان باشد؛ مسیر حرکتی امروز ما همان مسیری است که امام راحل از سال ۴۲ آغاز و در سال ۵۷ به پیروزی رساند که با وجود گذشت بیش از ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، سیره و گفتمان امام خمینی رحمت الله علیه همچنان به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و سایر ملت های مسلمان قرار دارد.

بی‌گمان امروز رمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی، اطاعت از ولی فقیه زمان، حفظ وحدت و بصیرت و ایستادگی در برابر استکبار و توطئه‌های دشمنان می‌باشد.

اینجانب ضمن بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز قیام ۱۵ خرداد اعلام می دارم که مسیر حرکتی امام راحل، زیر سایه مقام معظم رهبری با قدرت روز افزون ادامه دارد و فرزندان ولایت زره ای از ارزش های والای اسلام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار