برگزاری نشست هماهنگی برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در بخش پاتاوه

نشست هماهنگی گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در بخش پاتاوه با حضور مسئولان ومتولیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۹۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ار از یاسوج، بخشدار پاتاوه در این نشست بااشاره به دوران زندگانی امام راحل ومبارزات سیاسی این شخصیت بزرگ تاریخ جهان اسلام گفت: شخصیت معنوی و انقلابی امام بر هیچکس پوشیده نیست و ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین زمان برای پرداختن به ابعاد شخصیت امام (ره) می باشد.

شهرام صفا دوست بیان کرد: اگر دوران زندگانی امام رابه صورت مختصر بررسی کنیم میبینیم که امام تنهارهبر تاریخی جهان است که بدون پشتیبانی ارتش مقتدر و حتی کوچکترین حمایت مالی و تسلیحاتی و...توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

وی افزود: امام تنها شخصیت بزرگ جهان اسلام است که بعد از ۱۴۰۰سال توانست نام اسلام را زنده کند و یک انقلاب اسلامی بوجود آورد ضمن اینکه همه این موفقیت‌های امام مرهون یک جمله است وآنهم اخلاص یعنی خالص شدن برای خدا،.

بخشدارپاتاوه تاکید کرد؛ این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا دشمنان این انقلاب حتی یک لحظه هم فکر تجاوز به این سرزمین را به خود راه ندهند.

صفا دوست  همچنین با اشاره به واقعه خونین ۱۵خرداداشاره کردوگفت ،اقدام به موقع امام راحل درمخالفت باقانون ننگین انجمن های ایالتی و ولایتی منجر به سیل خروشان مردم درحمایت ازاقدام به موقع امام راحل شدوقیام خونین پانزده خردادرقم خوردومیدانیم که قیام خونین پانزده خرداد به ثمر رساندن قیام ۲۲بهمن ۵۷ بسیارحائزاهمیت است .

برگراری نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در بخش پاتاوه

شهرام صفادوست افزود:با توجه به فرارسیدن ایام ارتحال امام وقیام خونین ۱۵خرداد ،حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال این امام بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنها می‌شود.

بخشدار پاتاوه از کلیه دهیاران و شوراههای اسلامی شهرو بخش پاتاوه و همچنین مدیران ادارات خواست؛ در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

در پایان این نشست برپایی 3 ایستگاه صلواتی در مسیر شهر پاتاوه و سادات محمودی،برپایی ایستگاه سلامت وحفظ امنیت توسط نیروی انتظامی،برگزاری شب یادوخاطره امام درمسجدصاحب الزمان پاتاوه از مهمترین مصوبات این نشست بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار