پیام تسلیت بمناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره)

سرهنگ زارعی تبار بمناسبت فرارسیدن سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۱۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی (ره)، حقیقت همیشه‌زنده و خورشید بی‌زوال سپهر بلند مقدرات ایران اسلامی و رمز بازیابی عزت، عظمت و شخصیت مسلمان ایران است. او تجلی عینی اسلام ناب محمدی در کالبد زمانه بود که مکارم اخلاق اسلامی را در بیان و بنان خود متبلور ساخت و استعدادهای شگرفت ملت را حول محور فضایل اسلامی و انسانی، در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت قرار داد.
راه روشن او با فقدان ظاهری‌اش، پایان‌پذیر نیست و خورشید درخشان شخصیتش، هرگز به خاموشی نمی‌گراید. او به ابدیت ‌پیوسته و از قید زوال و فنا رهیده و روح بلند و‌ ملکوتی‌اش در کالبد فرزندان برومندش در عصرها و نسل‌های آتیه، تجلی یافته است.
و امروز، مفتخریم که در چهارمین دهه از روزگار پس از ارتحال ملکوتی این ابرمرد تاریخ انسانیت، ادامه‌ی راه روشن و سعادتمند او را در شخصیت برجسته و منحصربفرد فرزند برومندش حضرت امام خامنه‌ای عزیز، شاهدیم و یقین داریم همه‌ی اهداف و آرمان‌های والای او، در مسیر حرکت پرتکاپو و بالنده‌ی ملت بزرگ ایران، محقق خواهد شد.
درود خدا بر روح پاک و مطهرش و همه‌ی شهدای پاکباخته‌ای که در رکاب او، جان شیرین خود را در راه اعتلای کلمةالله، فدا کردند و سزاوارانه در وادی ابدیت، جاودانه شدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل عظیم الشأن و سالروز حماسه‌ی پانزده خرداد و عرض تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی آن پیشوای به‌حق پیوسته، ضمن تجدید عهد و پیمان با خلف صالح آن عزیز سفر کرده، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، امیدوارم آهنگ تحقق آرمان‌های الهی این بزرگ‌مرد تاریخ اسلام، شتابان‌تر از همیشه گردد تا به حول و قوه‌ی الهی، تجلی انوار تابناک راه روشن امام راحل را در تمام شئون زندگی بشریت، شاهد باشیم.

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی‌تبار
فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی
خرداد ۱۴۰۲

ارسال نظرات
آخرین اخبار